3,5% wartości zakupów dla the organization of your choice
Select beneficiary to proceed to the storeAby mieć pewność, że Twoje wsparcie zostanie naliczone i trafi do organizacji prosimy stosować się do następujących zasad:
Nieprzestrzeganie tych zasad może skutkować brakiem naliczenia wsparcia.
Koszty dostawy nie wliczają się do wartości zakupów.
3,5% wartości zakupów
Marka Valentini znana jest Polakom od 1990 r. To wtedy w sprzedaży pojawiały się pierwsze skórzane produkty z logo z charakterystyczną V.
Kolejne lata przyniosły bestsellerowe kolekcje skórzanych portfeli. Polacy pokochali „łatki” (do dziś mamy o nie pytania!), ultrakolorowe Colorsy oraz klasyczną i wytworną kolekcję Black & Red Diamond, w której użyliśmy czerwonej skóry o nazwie „Ferrari red”. Jest przepiękna. Jednak nie tylko ona. To samo można powiedzieć o naszych teczkach Briza, które nazywamy „przyjaciółkami kobiet w biznesie”, bo ich budowa została skonstruowana tak, aby wszystko co do niej włożymy, miało swoje miejsce i dało się to szybko znaleźć.
W tzw. między czasie VALENTINI pojawiło się u influencerek. Nasze torebki nosiła m.in. Maffashion, Charlize Mystery, Kasia Tusk, a ostatnio widzieliśmy je u Miss World Poland 2015 – Marty Pałuckiej.
The fanimani.pl website has been run since 2014 by the FaniMani Foundation (OPP). Our mission is to support community organisations in raising funds for important causes. See all FaniMani tools for NGOs
Do you need help? go to fanimani.pl/pomoc