FaniPay płatności online dla ngo

FaniPay – pierwszy w Polsce system płatności online specjalnie dla organizacji społecznych – cały czas się rozwija. Słuchamy Waszych opinii i wprowadzamy zmiany, aby ułatwić Wam odbieranie darowizn od darczyńców. W tym miesiącu wprowadziliśmy dodatkowy, elastyczny moduł płatności. Obecny – podstawowy moduł – wyświetlany jest w postaci paska na dole strony. Jego wyjątkową zaletą jest to, że może być widoczny na każdej podstronie strony www...

Czytaj dalej Czytaj dalej »


Promocja non-profit w internecie

Pojęcie ostatniego dzwonka chyba każdy z nas zna. Ostatni dzwonek, żeby coś zrobić, bo jeśli nie to… stracimy okazję, zmarnuje się dotychczasowa praca, będziemy musieli czekać na kolejną szansę. Takich ostatnich dzwonków w naszym życiu jest chyba mnóstwo tylko nie zawsze zdajemy sobie sprawę z ich konsekwencji. Patrzenie na każde zadanie, które przed nami stoi, z perspektywy konsekwencji to sprawdzony pomysł – promowany chociażby przez...

Czytaj dalej Czytaj dalej »


Co słychać w FaniMani?

Dzięki zakupom zrobionym przez serwis FaniMani.pl organizacje pozarządowe w Polsce zebrały darowizny w kwocie przekraczającej 500 tysięcy złotych. Użytkownicy serwisu pomagają w ten sposób bezpłatnie, a ich wsparcie jest możliwe dzięki korzystaniu z FaniMani.pl przy okazji codziennych zakupów w internecie. Internauci w Polsce pokazują, że pomaganie jest trendy. FaniMani.pl daje możliwość wspierania wybranej przez siebie organizacji przy okazji zakupów w 965 sklepach internetowych. Wśród zbierających...

Czytaj dalej Czytaj dalej »


Co słychać w FaniMani?

Technologia nie przestaje mnie zadziwiać. Drukarki 3D drukujące domy, autonomiczne samochody… ale może zostańmy przy trochę bliższych nam tematach. Moje zdziwienie było wystarczająco duże, gdy dowiedziałem się, że możemy napisać program, który będzie sam montował filmy. Na podstawie wcześniej przygotowanego filmu zrobiliśmy jego nową wersję z dodanymi przez nas materiałami. Czytaj dalej »


Co słychać w FaniMani?

Są już nowe materiały promocyjne, które możecie wykorzystać dla pozyskania wspierających w maju. Zachęcam do promowania tych materiałów przez cały miesiąc maj. Niektóre z nich są uniwersalne więc równie dobrze możecie z nich skorzystać również w czerwcu. Oczywiście – materiały możecie pobrać od razu z logiem Waszej organizacji. Wystarczy wybrać materiał i organizację, albo po prostu zalogować się na konto administratora organizacji i wejść na stronę...

Czytaj dalej Czytaj dalej »


Co słychać w FaniMani?

Przedstawiamy podsumowanie darowizn zebranych na FaniMani po pierwszym kwartale 2017 r. Wartość darowizn od zakupów wyniosła 309 745,97 zł. Użytkownicy wydali na #dobrezakupy łącznie 14,2 mln zł. Wśród zbierających jest już 2915 organizacji, które można wspierać podczas zakupów w 856 sklepach internetowych. Czytaj dalej »


Działalność organizacji non profit / Poradnik

#wielkasciepa to zbiórka zorganizowana na FaniMani.pl przez Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży Archidiecezji Poznańskiej. Jej celem było zebranie środków na nowego laptopa. Akcja zakończyła się sukcesem w postaci zebrania całości potrzebnej kwoty w wyznaczonym terminie. O tym, co złożyło się na sukces zbiórki, opowiadają Tomasz Kasprzak i Natalia Konopacka z KSM. Czytaj dalej »


Poradnik

Mój współlokator jest konsultantem do spraw rozwoju dla organizacji non profit w Waszyngtonie i jest nieustraszony. Trudno jest sprzedawać za pieniądze coś tak niematerialnego jak obietnice i perspektywy rozwoju. Nigdy nie mógłbym wykonywać jego pracy, a jednak on podejmuje się tego dzień po dniu – prosi darczyńców o pieniądze i sprzedaje im wizję przyszłości, której pragną. Czytaj dalej »


Co słychać w FaniMani?

Przedstawiamy Wam podsumowanie darowizn zebranych na FaniMani po czwartym kwartale 2016 r. Wartość darowizn powstałych przy okazji dobrych zakupów wyniosła łącznie  249 196, 88 zł. Użytkownicy wydali na zakupy 11,1 mln zł.  Czytaj dalej »


Działalność organizacji non profit / Poradnik

Ten termin znają od dawna dziennikarze. Nieco krócej posługują się nim w praktyce i teorii specjaliści od reklamy. Nieobcy jest też liderom, coachom, mówcom. Storytelling, czyli opowiadanie historii – to cecha i instynktowna umiejętność wyróżniająca gatunek ludzki we wszechświecie. Taka, która wpływa też na jakość twojego fundraisingu. Historie mogą zmieniać świat – a na pewno poprawić twoje kampanie fundraisingowe. Przeczytaj, dlaczego w fundraisingu warto zainteresować...

Czytaj dalej Czytaj dalej »


Page 1 of 912345...Last »

fanimani.pl/blog
o #nonprofit dla #nonprofit

FaniMani.pl to pierwszy w Polsce serwis, dzięki któremu każdy, kto robi zakupy w internecie może bezpłatnie podarować część wartości swoich zakupów do wybranej organizacji społecznej.

Tutaj na blogu dzielimy się wiedzą i newsami ze świata organizacji społecznych;