3,5% wartości zakupów dla Fundacji Wychowanie w Dialogu
Przejdź do sklepu i pomagajAby mieć pewność, że Twoje wsparcie zostanie naliczone i trafi do organizacji stosuj się do następujących zasad:
Nieprzestrzeganie tych zasad może skutkować brakiem naliczenia wsparcia.
Koszty dostawy nie wliczają się do wartości zakupów.
3,5% wartości zakupów
Marka Valentini znana jest Polakom od 1990 r. To wtedy w sprzedaży pojawiały się pierwsze skórzane produkty z logo z charakterystyczną V.
Kolejne lata przyniosły bestsellerowe kolekcje skórzanych portfeli. Polacy pokochali „łatki” (do dziś mamy o nie pytania!), ultrakolorowe Colorsy oraz klasyczną i wytworną kolekcję Black & Red Diamond, w której użyliśmy czerwonej skóry o nazwie „Ferrari red”. Jest przepiękna. Jednak nie tylko ona. To samo można powiedzieć o naszych teczkach Briza, które nazywamy „przyjaciółkami kobiet w biznesie”, bo ich budowa została skonstruowana tak, aby wszystko co do niej włożymy, miało swoje miejsce i dało się to szybko znaleźć.
W tzw. między czasie VALENTINI pojawiło się u influencerek. Nasze torebki nosiła m.in. Maffashion, Charlize Mystery, Kasia Tusk, a ostatnio widzieliśmy je u Miss World Poland 2015 – Marty Pałuckiej.
Serwis fanimani.pl prowadzony jest od 2014 roku przez Fundację FaniMani (OPP). Naszą misją jest wspieranie organizacji społecznych w zbieraniu funduszy na ważne cele. Zobacz wszystkie narzędzia FaniMani dla NGO
Potrzebujesz pomocy? Wejdź na fanimani.pl/pomoc