Gdy korzystasz z aplikacji mobilnej FaniMani na telefonie z systemem Android może zdarzyć się, że zamiast otwarcia strony sklepu w aplikacji – zostanie otwarta aplikacja mobilna danego partnera (z aplikacji mobilnej FaniMani trafisz do aplikacji mobilnej partnera/sklepu).
Może to powodować problem z komunikacją pomiędzy fanimani.pl, a stroną partnera, co będzie skutkować brakiem darowizny.
Aby rozwiązać ten problem należy dla aplikacji mobilnej sklepu/partnera wyłączyć otwieranie linków.
Poniższa instrukcja może się różnić w zależności od producenta telefonu oraz wersji systemu Android. Instrukcja przygotowana dla systemu Android 11 (telefon Huawei).
Wejdź w Ustawienia > Aplikacje > Aplikacje domyślne > Otwieranie linków
Wyszukaj aplikację dla której chcesz wyłączyć otwieranie linków
Wybierz opcję: Otwieraj obsługiwane łącza w tej aplikacji
Zmień opcję z “Zawsze zezwalaj” na “Nie zezwalaj”
Po zmianie ustawień uruchom ponownie aplikację mobilną FaniMani i sprawdź czy po kliknięciu Przejdź do sklepu i pomagaj pozostajesz w aplikacji mobilnej FaniMani.
Powtórz tę operację dla aplikacji mobilnych innych sklepów/partnerów.