3,5% wartości zakupów dla Mamy Kota
Przejdź do sklepu i pomagajFor purchases {donations_doubling} double donation!
Aby mieć pewność, że Twoje wsparcie zostanie naliczone i trafi do organizacji stosuj się do następujących zasad:
Nieprzestrzeganie tych zasad może skutkować brakiem naliczenia wsparcia.
Koszty dostawy nie wliczają się do wartości zakupów.
3,5% wartości zakupów
Od 40 lat Pepe Jeas London zajmuje przodującą pozycję w międzynarodowej branży odzieży jeansowej. Nieliczne z marek modowych mogą poszczycić się podobnym sukcesem na międzynarodowej arenie.
Ten niekwestionowany pionier na rynku odzieży jeansowej narodził się na niewielkim straganie londyńskiego bazarku Portobello Road Market, na którym Nitin Shah, wraz ze swoimi dwoma braćmi, Arunem i Milanem, zaczęli sprzedawać w weekendy spodnie jeansowe. Bardzo szybko otworzyli oni działające w pełnym wymiarze godzin stoisko bazarowe na King’s Road. Pomimo swoich skromnych korzeni, wizja marki była od samego początku bardzo klarowna: stworzenie najbardziej sensacyjnej mody jeansowej na świecie. Wizja ta nie przeszła bez echa i o wieść marce rychło rozeszła się wśród londyńskiej publiki świata mody.
W 1975 roku produkty tejże marki sprzedawano już na czterech stoiskach targowych, zaś na King´s Road otwarto pierwszy markowy butik o nazwie San Tropez. Marka Pepe Jeans London szybko rozprzestrzeniła się na terenie Wielkiej Brytanii, na rynku zdominowanym przez duże marki amerykańskie.
Sukces ten można zawdzięczać zdolności szybszego względem konkurencji działania w zakresie oferowania ciekawego wzornictwa, wysokojakościowych materiałów i rozmaitych wykończeń. W 1979 roku firma potrzebowała nowej siedziby i przeniosła się do tzw. Pepe House w północno-zachodniej części Londynu - obiektu o powierzchni 2322,6 metrów kwadratowych, mieszczącego w sobie biura i magazyn.
Na początku lat osiemdziesiątych Pepe Jeans London doświadczyła istotnego wzrostu i stała się jedną z największych marek odzieży jeansowej w Wielkiej Brytanii, wprowadzając istną rewolucję na targach mody, poprzez tworzenie fascynujących stoisk tematycznych. To właśnie w tym czasie powstało wiele legendarnych motywów i artykułów markowych: trójkątny kształt czcionki „Pepe“, markowy brelok i prążkowany jeans. W szczególności brelok stał się pożądanym obiektem wymiany, targowania i powszechnie panującej euforii w liceach, sklepach i klubach młodzieżowych, jawiąc się jako dość oryginalny obiekt kolekcjonerski.
Na początek lat 80. przypada również ekspansja marki na rynki europejskie: Holandii, Francji, Włoch, Niemczech, Hiszpanii i Szwajcarii. Działalność ta została ugruntowana w latach dziewięćdziesiątych. Wraz z nadejściem nowego tysiąclecia Pepe Jeans London potwierdziła swoją reputację jako jedna z najistotniejszych marek działających na rynku odzieży jeansowej.
Od 40 lat Pepe Jeas London zajmuje przodującą pozycję w międzynarodowej branży odzieży jeansowej. Nieliczne z marek modowych mogą poszczycić się podobnym sukcesem na międzynarodowej arenie.
Ten niekwestionowany pionier na rynku odzieży jeansowej narodził się na niewielkim straganie londyńskiego bazarku Portobello Road Market, na którym Nitin Shah, wraz ze swoimi dwoma braćmi, Arunem i Milanem, zaczęli sprzedawać w weekendy spodnie jeansowe. Bardzo szybko otworzyli oni działające w pełnym wymiarze godzin stoisko bazarowe na King’s Road. Pomimo swoich skromnych korzeni, wizja marki była od samego początku bardzo klarowna: stworzenie najbardziej sensacyjnej mody jeansowej na świecie. Wizja ta nie przeszła bez echa i o wieść marce rychło rozeszła się wśród londyńskiej publiki świata mody.
Serwis fanimani.pl prowadzony jest od 2014 roku przez Fundację FaniMani (OPP). Naszą misją jest wspieranie organizacji społecznych w zbieraniu funduszy na ważne cele. Zobacz wszystkie narzędzia FaniMani dla NGO
Potrzebujesz pomocy? Wejdź na fanimani.pl/pomoc