2,5% wartości zakupów dla Fundacji Urszuli Jaworskiej
Przejdź do sklepu i pomagajAby mieć pewność, że Twoje wsparcie zostanie naliczone i trafi do organizacji stosuj się do następujących zasad:
Nieprzestrzeganie tych zasad może skutkować brakiem naliczenia wsparcia.
Koszty dostawy nie wliczają się do wartości zakupów.
2,5% wartości zakupów
OBI - wiodąca marka na europejskim rynku DIY (Do-It-Yourself).
Celem Obi jest bycie liderem sprzedaży DIY, innowatorem nadającym tempo całej branży. Wyznaczają standardy w zakresie asortymentu, formatów sklepów i doświadczeń zakupowych Klientów.
Pierwszy sklep OBI został otwarty w Niemczech w 1970 roku. Aktualnie marka OBI jest obecna w ponad 640 sklepach w całej Europie. Będąc liderem w Niemczech, jesteśmy marką wiodącą również w dziewięciu innych krajach europejskich: Włoszech, Austrii, Polsce, Szwajcarii, Słowenii, Słowacji, Czechach, Bośni i Hercegowinie oraz na Węgrzech. Dziś Grupa zatrudnia łącznie ponad 48 000 Pracowników. W 2021 r. firma OBI osiągnęła obroty w wysokości 8,7 mld euro.
W Polsce działa 61 marketów OBI zlokalizowanych w 41 miastach. Pierwszy z nich otwarto w 1998 r. w Tychach.
Serwis fanimani.pl prowadzony jest od 2014 roku przez Fundację FaniMani (OPP). Naszą misją jest wspieranie organizacji społecznych w zbieraniu funduszy na ważne cele. Zobacz wszystkie narzędzia FaniMani dla NGO
Potrzebujesz pomocy? Wejdź na fanimani.pl/pomoc