![](https://media.fanimani.pl/media/flatpage/innovation--creativity-and-analytics-kopia_2.png)
Miejsce pracy: praca hybrydowa, minimum 2-3 dni w tygodniu stacjonarnie w biurze w Poznaniu
Okres zatrudnienia: od kwietnia/maja 2025 (ale jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a bardzo będziemy chcieli z Tobą współpracować, zaczekamy na Ciebie!)
Wymiar pracy: cały etat
Forma zatrudnienia: do uzgodnienia
O nas
Naszą misją jest wspieranie różnych organizacji w zbieraniu funduszy na to, co jest ważne. Współpracujemy z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzami i innymi grupami realizującymi zadania o naturze prospołecznej.
FaniMani.pl to pierwszy i jedyny w Polsce serwis, gdzie każdy kto robi zakupy w sklepach online może bezpłatnie wspierać wybraną przez siebie organizację (np. fundację czy stowarzyszenie). Sklepy internetowe (jest ich serwisie FaniMani ponad 1800) dzielą się zyskiem - kupujący (wspierający) ma produkt w tej samej cenie, a wskazana organizacja otrzymuje darowiznę (średnio 2.5% wartości zakupów!).
Nasze oczekiwania wobec kandydata
Growth Hacker to osoba odpowiedzialna za optymalizację wskaźników wzrostu. Szukamy osoby samodzielnej i zadaniowej, zorientowanej na pracę projektową, dobrze współpracującej w zespole. Poszukujemy osoby kreatywnej, która nie boi się ryzyka w działaniu, chętnej do podejmowania niestandardowych działań i korzystania z nowoczesnych narzędzi.
Jako Growth Hacker będziesz pracować samodzielnie, ściśle współpracując z całym zespołem FaniMani.
Zakres obowiązków
- Analiza danych z użyciem narzędzi (Google Analitycs, HotJar, Google Search Console i innych)
- Projektowanie i przeprowadzanie eksperymentów i testów
- Tworzenie i optymalizacja kampanii promocyjnych
- Współpraca z działem marketingu i komunikacji
- Monitorowanie trendów i wdrażanie nowych rozwiązań
Wymagane
- Minimum 3 letnie doświadczenie w digital marketingu.
- Kreatywność, samodzielność, elastyczność, odwaga wychodzenia poza utarte schematy.
- Zdolności analityczne, umiejętność projektowania i przeprowadzania eksperymentów, opracowania analizy rynkowej, mierzenia efektywności kampanii, stosowania wskaźników i tworzenia raportów.
- Wymagana biegłość w posługiwaniu się narzędziami analitycznymi, np. Google Analytics, Looker studio lub innymi. Doświadczenie w performance marketingu będzie dodatkowym atutem.
- Praktyczna znajomość Marketing Automation oraz narzędzi AI, wykorzystywanych w digital marketingu i
- Sprawne posługiwanie się codziennymi narzędziami pracy: Google Docs, Sheets itp.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się i współpracy z zespołem ludzi o różnych specjalizacjach.
- Umiejętność tworzenia jakościowego contentu, pisania kreatywnych i angażujących treści
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Mile widziane
- Znajomość specyfiki NGO, wrażliwość na potrzeby i wyzwania trzeciego sektora (doświadczenie w pracy w NGO nie jest wymagane).
- Znajomość pojęć z zakresu ESG i działalności dobroczynnej.
- Umiejętność korzystania z narzędzi no-code
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami
Co oferujemy?
- Pracę z misją w stabilnej organizacji pozarządowej.
- Pracę z doświadczonym zespołem specjalistów.
- Możliwość rozwoju zawodowego - możesz wymyślić najbardziej szaloną kampanię, a jeśli nas przekonasz do swojej wizji i celów - damy Ci budżet na realizację.
- Dogodną, dopasowaną do Twoich potrzeb formę zatrudnienia.
- Jesienią góry, wiosną rzeki i bory ;)
Rekrutacja
O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?
- Chcemy porozmawiać o Twoich doświadczeniach zawodowych, motywacji do pracy, potrzebach rozwojowych. Zapytamy, co wiesz o działalności Fundacji FaniMani i dlaczego chcesz z nami pracować.
- Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak organizujesz sobie obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.
- Sprawdzimy te Twoje kompetencje, które są kluczowe dla sukcesu na oferowanym przez nas stanowisku.
I etap:
Prześlij swoje CV i list motywacyjny (nie dłuższy niż 1500 wyrazów), który powinien przekonać nas, że to Ty jesteś odpowiednią osobą, która dołączy do nas jako Growth Hacker. Przeczytamy nadesłane dokumenty z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie.
Przesyłając swoje zgłoszenia na wskazany powyżej adres email wyrażasz zgodnę na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację FaniMani z siedzibą w Poznaniu w celu rekrutacji.
II etap:
Wybrane osoby otrzymają zadania do wykonania - sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne związane z digital i performance marketingiem, narzędziami analitycznymi i kreatywnością.
III etap:
Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online.
IV etap:
Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę z zespołem Fundacji FaniMani.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 9 marca 2025 roku.
Masz pytania? Napisz na chcedzialac@fanimani.pl