Fundacja FaniMani poszukuje Growth Hackerki/Hackera - specjalistki/specjalisty w digital marketingu

 

Miejsce pracy: praca hybrydowa, minimum 2-3 dni w tygodniu stacjonarnie w biurze w Poznaniu

Okres zatrudnienia: od kwietnia/maja 2025 (ale jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a bardzo będziemy chcieli z Tobą współpracować, zaczekamy na Ciebie!)

Wymiar pracy: cały etat

Forma zatrudnienia: do uzgodnienia

O nas

Naszą misją jest wspieranie różnych organizacji w zbieraniu funduszy na to, co jest ważne. Współpracujemy z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzami i innymi grupami realizującymi zadania o naturze prospołecznej.

FaniMani.pl to pierwszy i jedyny w Polsce serwis, gdzie każdy kto robi zakupy w sklepach online może bezpłatnie wspierać wybraną przez siebie organizację (np. fundację czy stowarzyszenie). Sklepy internetowe (jest ich serwisie FaniMani ponad 1800) dzielą się zyskiem - kupujący (wspierający) ma produkt w tej samej cenie, a wskazana organizacja otrzymuje darowiznę (średnio 2.5% wartości zakupów!).

Nasze oczekiwania wobec kandydata

Growth Hacker to osoba odpowiedzialna za optymalizację wskaźników wzrostu. Szukamy osoby samodzielnej i zadaniowej, zorientowanej na pracę projektową, dobrze współpracującej w zespole. Poszukujemy osoby kreatywnej, która nie boi się ryzyka w działaniu, chętnej do podejmowania niestandardowych działań i korzystania z nowoczesnych narzędzi.

Jako Growth Hacker będziesz pracować samodzielnie, ściśle współpracując z całym zespołem FaniMani.

Zakres obowiązków

  • Analiza danych z użyciem narzędzi (Google Analitycs, HotJar, Google Search Console i innych)
  • Projektowanie i przeprowadzanie eksperymentów i testów
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii promocyjnych
  • Współpraca z działem marketingu i komunikacji
  • Monitorowanie trendów i wdrażanie nowych rozwiązań

Wymagane

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w digital marketingu.
  • Kreatywność, samodzielność, elastyczność, odwaga wychodzenia poza utarte schematy.
  • Zdolności analityczne, umiejętność projektowania i przeprowadzania eksperymentów, opracowania analizy rynkowej, mierzenia efektywności kampanii, stosowania wskaźników i tworzenia raportów.
  • Wymagana biegłość w posługiwaniu się narzędziami analitycznymi, np. Google Analytics, Looker studio lub innymi. Doświadczenie w performance marketingu będzie dodatkowym atutem.
  • Praktyczna znajomość Marketing Automation oraz narzędzi AI, wykorzystywanych w digital marketingu i
  • Sprawne posługiwanie się codziennymi narzędziami pracy: Google Docs, Sheets itp.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się i współpracy z zespołem ludzi o różnych specjalizacjach.
  • Umiejętność tworzenia jakościowego contentu, pisania kreatywnych i angażujących treści
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

Mile widziane

  • Znajomość specyfiki NGO, wrażliwość na potrzeby i wyzwania trzeciego sektora (doświadczenie w pracy w NGO nie jest wymagane).
  • Znajomość pojęć z zakresu ESG i działalności dobroczynnej.
  • Umiejętność korzystania z narzędzi no-code
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami

Co oferujemy?

  • Pracę z misją w stabilnej organizacji pozarządowej.
  • Pracę z doświadczonym zespołem specjalistów.
  • Możliwość rozwoju zawodowego - możesz wymyślić najbardziej szaloną kampanię, a jeśli nas przekonasz do swojej wizji i celów - damy Ci budżet na realizację.
  • Dogodną, dopasowaną do Twoich potrzeb formę zatrudnienia.
  • Jesienią góry, wiosną rzeki i bory ;)

Rekrutacja

O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?

  • Chcemy porozmawiać o Twoich doświadczeniach zawodowych, motywacji do pracy, potrzebach rozwojowych. Zapytamy, co wiesz o działalności Fundacji FaniMani i dlaczego chcesz z nami pracować.
  • Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak organizujesz sobie obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.
  • Sprawdzimy te Twoje kompetencje, które są kluczowe dla sukcesu na oferowanym przez nas stanowisku.

I etap:

Prześlij swoje CV i list motywacyjny (nie dłuższy niż 1500 wyrazów), który powinien przekonać nas, że to Ty jesteś odpowiednią osobą, która dołączy do nas jako Growth Hacker. Przeczytamy nadesłane dokumenty z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie.

Przesyłając swoje zgłoszenia na wskazany powyżej adres email wyrażasz zgodnę na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację FaniMani z siedzibą w Poznaniu w celu rekrutacji.

II etap:

Wybrane osoby otrzymają zadania do wykonania - sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne związane z digital i performance marketingiem, narzędziami analitycznymi i kreatywnością.

III etap:

Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online.

IV etap:

Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę z zespołem Fundacji FaniMani.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 9 marca 2025 roku.

Masz pytania? Napisz na chcedzialac@fanimani.pl

Serwis fanimani.pl prowadzony jest od 2014 roku przez Fundację FaniMani (OPP). Naszą misją jest wspieranie organizacji społecznych w zbieraniu funduszy na ważne cele. Zobacz wszystkie narzędzia FaniMani dla NGO

Potrzebujesz pomocy? Wejdź na fanimani.pl/pomoc

×
Pobierz rozszerzenie
dla Twojej przeglądarki
Pobierz z App Store
Aplikacja Mobilna
FaniMani.pl
Pobierz z Google Play Store
Aplikacja Mobilna
FaniMani.pl
Zainstaluj
Wspierają nas
Pomagaj bezpłatnie przy okazji zakupów w internecie Płacisz tyle, co zawsze, a średnio 2,5% wartości Twoich zakupów trafi do organizacji, którą wybierzesz