Fundacja FaniMani poszukuje Growth Hackerki/Hackera

 

Miejsce pracy: praca hybrydowa, minimum 2-3 dni w tygodniu stacjonarnie w biurze w Poznaniu

Okres zatrudnienia: od kwietnia/maja 2025 (ale jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a bardzo będziemy chcieli z Tobą współpracować, zaczekamy na Ciebie!)

Wymiar pracy: cały etat

Forma zatrudnienia: do uzgodnienia

O nas

Naszą misją jest wspieranie różnych organizacji w zbieraniu funduszy na to, co jest ważne. Współpracujemy z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzami i innymi grupami realizującymi zadania o naturze prospołecznej.

FaniMani.pl to pierwszy i jedyny w Polsce serwis, gdzie każdy kto robi zakupy w sklepach online może bezpłatnie wspierać wybraną przez siebie organizację (np. fundację czy stowarzyszenie). Sklepy internetowe (jest ich serwisie FaniMani ponad 1800) dzielą się zyskiem - kupujący (wspierający) ma produkt w tej samej cenie, a wskazana organizacja otrzymuje darowiznę (średnio 2.5% wartości zakupów!).

Nasze oczekiwania wobec kandydata

Growth Hacker to osoba odpowiedzialna za optymalizację wskaźników wzrostu. Szukamy osoby samodzielnej i zadaniowej, zorientowanej na pracę projektową, dobrze współpracującej w zespole. Poszukujemy osoby kreatywnej, która nie boi się ryzyka w działaniu, chętnej do podejmowania niestandardowych działań i korzystania z nowoczesnych narzędzi.

Jako Growth Hacker będziesz pracować samodzielnie, ściśle współpracując z całym zespołem FaniMani.

Zakres obowiązków

  • Analiza danych z użyciem narzędzi (Google Analitycs, HotJar, Google Search Console i innych)
  • Projektowanie i przeprowadzanie eksperymentów i testów
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii promocyjnych
  • Współpraca z działem marketingu i komunikacji
  • Monitorowanie trendów i wdrażanie nowych rozwiązań

Wymagane

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w digital marketingu.
  • Kreatywność, samodzielność, elastyczność, odwaga wychodzenia poza utarte schematy.
  • Zdolności analityczne, umiejętność projektowania i przeprowadzania eksperymentów, opracowania analizy rynkowej, mierzenia efektywności kampanii, stosowania wskaźników i tworzenia raportów.
  • Wymagana biegłość w posługiwaniu się narzędziami analitycznymi, np. Google Analytics, Looker studio lub innymi. Doświadczenie w performance marketingu będzie dodatkowym atutem.
  • Praktyczna znajomość Marketing Automation oraz narzędzi AI, wykorzystywanych w digital marketingu i
  • Sprawne posługiwanie się codziennymi narzędziami pracy: Google Docs, Sheets itp.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się i współpracy z zespołem ludzi o różnych specjalizacjach.
  • Umiejętność tworzenia jakościowego contentu, pisania kreatywnych i angażujących treści
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

Mile widziane

  • Znajomość specyfiki NGO, wrażliwość na potrzeby i wyzwania trzeciego sektora (doświadczenie w pracy w NGO nie jest wymagane).
  • Znajomość pojęć z zakresu ESG i działalności dobroczynnej.
  • Umiejętność korzystania z narzędzi no-code
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami

Co oferujemy?

  • Pracę z misją w stabilnej organizacji pozarządowej.
  • Pracę z doświadczonym zespołem specjalistów.
  • Możliwość rozwoju zawodowego - możesz wymyślić najbardziej szaloną kampanię, a jeśli nas przekonasz do swojej wizji i celów - damy Ci budżet na realizację.
  • Dogodną, dopasowaną do Twoich potrzeb formę zatrudnienia.
  • Jesienią góry, wiosną rzeki i bory ;)

Rekrutacja

O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?

  • Chcemy porozmawiać o Twoich doświadczeniach zawodowych, motywacji do pracy, potrzebach rozwojowych. Zapytamy, co wiesz o działalności Fundacji FaniMani i dlaczego chcesz z nami pracować.
  • Będziemy pytać o Twój sposób funkcjonowania w pracy – jak organizujesz sobie obowiązki, czego potrzebujesz, co sprawia Ci trudność.
  • Sprawdzimy te Twoje kompetencje, które są kluczowe dla sukcesu na oferowanym przez nas stanowisku.

I etap:

Prześlij swoje CV i list motywacyjny (nie dłuższy niż 1500 wyrazów), który powinien przekonać nas, że to Ty jesteś odpowiednią osobą, która dołączy do nas jako Growth Hacker. Przeczytamy nadesłane dokumenty z uwagą i zapewniamy, że odpowiemy na każde zgłoszenie.

Przesyłając swoje zgłoszenia na wskazany powyżej adres email wyrażasz zgodnę na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację FaniMani z siedzibą w Poznaniu w celu rekrutacji.

II etap:

Wybrane osoby otrzymają zadania do wykonania - sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne związane z digital i performance marketingiem, narzędziami analitycznymi i kreatywnością.

III etap:

Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną/spotkanie online.

IV etap:

Wybrane osoby zaprosimy na rozmowę z zespołem Fundacji FaniMani.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 9 marca 2025 roku.

Masz pytania? Napisz na chcedzialac@fanimani.pl

Serwis fanimani.pl prowadzony jest od 2014 roku przez Fundację FaniMani (OPP). Naszą misją jest wspieranie organizacji społecznych w zbieraniu funduszy na ważne cele. Zobacz wszystkie narzędzia FaniMani dla NGO

Potrzebujesz pomocy? Wejdź na fanimani.pl/pomoc

×
Pobierz rozszerzenie
dla Twojej przeglądarki
Pobierz z App Store
Aplikacja Mobilna
FaniMani.pl
Pobierz z Google Play Store
Aplikacja Mobilna
FaniMani.pl
Zainstaluj
Wspierają nas
Pomagaj bezpłatnie przy okazji zakupów w internecie Płacisz tyle, co zawsze, a średnio 2,5% wartości Twoich zakupów trafi do organizacji, którą wybierzesz
Technologia której używamy aby naliczać darowizny do zakupów online jest blokowana przez rozszerzenia typu AdBlock, uBlock, ghostery itp.
wyłącz adblocka na czas zakupów i odśwież stronę
WAŻNE: Dodanie fanimani.pl do wyjątków jest niewystarczające. Niezbędne jest wyłączenie adblocka.
ZamknijWięcej informacji