Współczesna psychologia podkreśla, że posiadanie celu i sensu życia ma niebagatelne znaczenie i wpływ na naszą kondycję psychiczną i poczucie wewnętrznego dobrostanu. Czy pomaganie daje poczucie sensu w życiu? – Dla wielu ludzi to oczywiste, że tak. Skoro pomaganie innym poprawia nasze własne samopoczucie, ma wpływ na nasze zdrowie psychosomatyczne, wyzwala w nas pokłady pozytywnej energii i uruchamia produkcję hormonów szczęścia, to… nad czym się...
Czytaj dalej Czytaj dalej »
Mało czy dużo? 4 mln zł to mało czy dużo? Jeśli popatrzymy na rekordowe zbiórki, które w tydzień zbierają po kilka milionów to pewnie mało, ale z drugiej strony – to dodatkowe środki, których jeszcze kilka lat temu nie byłoby wcale. Dzisiaj są i trafiają do małych i dużych organizacji społecznych i szkół z całej Polski, jak i do podopiecznych fundacji i stowarzyszeń. Razem z...
Czytaj dalej Czytaj dalej »
Lipiec to miesiąc, w którym organizacje OPP (Organizacje Pożytku Publicznego) otrzymują od Urzędu Skarbowego przelewy z odliczeniem 1,5% podatku, zadeklarowanego przez podatników w zeznaniu rocznym za ubiegły rok. To, jak duża jest ta kwota zależało od aktywności organizacji w informowaniu o możliwości przekazywania 1,5% podatku oraz od zaangażowania samych wspierających daną organizację. W rocznym zeznaniu podatkowym za 2022 roku można odliczyć aż 1,5 % podatku....
Czytaj dalej Czytaj dalej »
Przygotowaliśmy podsumowanie darowizn zebranych przy okazji zakupów online na FaniMani.pl po drugim kwartale 2022 r. Organizacje społeczne zebrały w ten sposób łącznie już 3 961 667,14 zł. W dniu publikacji tekstu kwota zebranych darowizn przekroczyła już 4 miliony złotych. Największa jednorazowa darowizna od zakupów online zrobionych razem z FaniMani.pl w ubiegłym kwartale wyniosła aż 1 429,89 zł. Jak można pomagać przy okazji codziennych zakupów online?...
Czytaj dalej Czytaj dalej »
Artykuł powstał na podstawie webinara przeprowadzonego w ramach Akademii NGO FaniMani, który jest dostępny do obejrzenia po zalogowaniu 👇 Jak robić dobrą stronę zbiórkową, kampani, czy stronę wpłat? Z artykułu dowiecie się, na co zwrócić uwagę przy konstruowaniu strony zbiórkowej – zarówno od strony technicznej jak i psychologicznej. Będzie też mnóstwo inspirujących przykładów stron zbiórkowych z całego świata. Co to znaczy “dobra” strona? ...
Czytaj dalej Czytaj dalej »
Angażujesz się społecznie, lubisz pomagać i widzisz w tym sens, ale chciałbyś robić więcej lub na szerszą skalę? To czas na powołanie do życia organizacji społecznej. Założenie fundacji lub stowarzyszenia otwiera Ci wiele możliwości zdobywania darowizn, pozyskiwania dotacji oraz najważniejsze: pozwala skupić wokół organizacji ludzi, którym Twoja działalność społeczna jest bliska sercu. Od czego zacząć? Warto na samym początku odpowiedzieć sobie na kilka ważnych...
Czytaj dalej Czytaj dalej »
Skarbonki FaniMani to prosty sposób na zbieranie darowizn podczas różnego rodzaju wydarzeń “offline” – festyny, pikniki, licytacje, wyprzedaże. Kod QR prowadzi do strony wpłaty gdzie w kilka chwil darczyńca może przekazać Wam darowiznę. Łatwo dostępna alternatywa dla terminala 10 lat temu podczas różnego rodzaju wydarzeń królowały skarbonki, a czasem nawet skarbony na datki – każdy mógł podejść i wrzucić to co miał pod...
Czytaj dalej Czytaj dalej »
Artykuł powstał na podstawie webinara przeprowadzonego w ramach Akademii NGO FaniMani, który jest dostępny do obejrzenia po zalogowaniu 👇 Prowadzisz fanpage organizacji lub profil na Facebooku i trochę po omacku szukasz sposobów na złapanie zasięgów? Wstawiasz regularnie, ale widzisz, że to nie działa? Słyszysz opowieści o algorytmach Facebooka, i że się “co chwilę zmieniają”, i że “tylko płatne reklamy działają”, i nie wiesz co...
Czytaj dalej Czytaj dalej »
Artykuł jest transkrypcją webinara przeprowadzonego w ramach Akademii NGO FaniMani, który jest dostępny do obejrzenia po zalogowaniu 👇 Dzięki nowoczesnej technologii mamy dzisiaj dużo większe możliwości pozyskania finansowania dla organizacji niż jeszcze 10 lat temu. Rozwój wprowadza do naszego życia szanse, które czasem łatwo zignorować. Dynamiczny wzrost i poszukiwanie nowych sposobów na przyciągnięcie klientów skłonił już ponad 1600 sklepów internetowych do dzielenia się zyskiem –...
Czytaj dalej Czytaj dalej »
A gdyby tak w tym roku 25% więcej podatników przekazało Wam 1,5% podatku? Nie ma rzeczy niemożliwych, ale jak to zrobić? W artykule skupimy się na sposobach i gotowych rozwiązaniach, które możecie wykorzystać, aby “pozyskać” kolejne osoby i zachęcić ich do przekazania 1,5% podatku. Jak wybrać z wielu pomysłów? Warto żebyście się zastanowili, jakie macie możliwości finansowe, zespołowe i czasowe, aby osiągnąć konkretny wynik. Oczywiście...
Czytaj dalej Czytaj dalej »
Przygotowaliśmy podsumowanie darowizn zebranych przy okazji zakupów online na FaniMani.pl po pierwszym kwartale 2022 r. Organizacje społeczne zebrały w ten sposób łącznie już 3 447 321,85 zł. Największa jednorazowa darowizna od zakupów online zrobionych razem z FaniMani.pl w ubiegłym kwartale wyniosła aż 685,79 zł. Jak działa pomaganie przy okazji zakupów online? Serwis FaniMani.pl daje możliwość pomagania przy okazji zwykłych, codziennych zakupów online. Dzięki temu...
Czytaj dalej Czytaj dalej »
Jedynie 3 doby zajęła zbiórka na Fanimani, która została ukończona zebraniem kwoty 9150 zł! Stało się to dzięki entuzjazmowi Agaty Roczniak, Prezeski Fundacji Diversum, która założyła zbiórkę na aktywny wózek dla Poliny, 9-letniej Ukrainki. Moc osobistej historii Polinka wraz z rodzicami uciekli z Ukrainy, chroniąc się przed wojną. Zabrali ze sobą co mogli, upychając najpotrzebniejsze rzeczy w starym samochodzie. Dziewczynka podobnie jak Agata, Prezeska...
Czytaj dalej Czytaj dalej »
Artykuł jest transkrypcją webinara przeprowadzonego w ramach Akademii NGO FaniMani, który jest dostępny do obejrzenia po zalogowaniu 👇 Wyobraźmy sobie taką sytuację, że polecamy znajomemu jakąś fajną i prężnie działającą organizację, zachęcamy do wsparcia. Nasz znajomy wpisuje nazwę tej organizacji w wyszukiwarce Google, klika w pierwszy link, który mu wyskoczył i wpłaca na rzecz organizacji jakąś kwotę. Potem się jednak okazuje, że link, który kliknął...
Czytaj dalej Czytaj dalej »