animator społeczności lokalnej Motywacja i humor

Działania na rzecz społeczności lokalnej z roku na rok stają się coraz ważniejsze. Małe ojczyzny rosną w siłę dzięki zaangażowaniu społeczników. Wśród lokalnych aktywistów na plan pierwszy wysuwa się on – lider przedsięwzięć pro publico bono. Animator jest prawdziwym skarbem całej społeczności. Dziś chcemy odrobinę bliżej przyjrzeć się jego roli. Czytaj dalej »


Kampanie 1 procent 1procent

Koniec kwietnia to jeden z najgorętszych momentów w organizacjach, które mogą ubiegać się o 1% podatku, bowiem wiele osób zostawia rozliczenie PIT-ów na ostatnią chwilę. Każda z nich próbuje wyróżnić się ze swoim komunikatem spośród innych organizacji, aby to właśnie do nich trafiła pomoc. W jaki sposób fundacje i stowarzyszenia proszą o wsparcie? Czytaj dalej »


e-mail marketing dla nonprofit Poradnik / Promocja non-profit w internecie

Niemal każda organizacja non-profit stale “walczy” o uwagę odbiorców i dotarcie do jak największej liczby darczyńców. Jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do zainteresowanych osób jest e-mail. Sprawdź, jak przygotować maile, dzięki którym twoja organizacja zrealizuje założone cele. Czytaj dalej »


ngo i korporacje Działalność organizacji non profit

Firma konsultingowa SIGWATCH, specjalizująca się m.in. w analizowaniu działalności organizacji pozarządowych, przygotowała w styczniu 2016 roku raport z zestawieniem najbardziej lubianych i znienawidzonych przez non-profit korporacji. Znalazły się w nim takie marki jak McDonald’s, Nestlé, Coca-Cola, Apple czy Tesco. Które z nich cieszą się dobrą opinią w świecie non-profit, a o których organizacje społeczne nie chcą nawet słyszeć? Czytaj dalej »


Fundacja Stworzenia Pana Smolenia Organizacja tygodnia

Fundacja Stworzenia Pana Smolenia została powołana w 2007 roku przez aktora kabaretowego – Bohdana Smolenia. Głównym celem Fundacji jest pomoc osobom niepełnosprawnym, przez prowadzenie dla nich zajęć hipoterapeutycznych. Czytaj dalej »


Działalność społeczna

Rynek e-commerce stale się rozwija, a zakupy w sklepach internetowych robi w Polsce ponad 50 proc. internautów. Nic dziwnego, że właściciele e-sklepów szukają sposobów na zwiększanie zysków i docieranie do jak największego grona klientów. Okazuje się, że branża e-commerce bardzo dobrze odnajduje się też w działalności charytatywnej. Czytaj dalej »


Page 5 of 10« First...34567...10...Last »

fanimani.pl/blog
o #nonprofit dla #nonprofit

FaniMani.pl to pierwszy w Polsce serwis, dzięki któremu każdy, kto robi zakupy w internecie może bezpłatnie podarować część wartości swoich zakupów do wybranej organizacji społecznej.

Tutaj na blogu dzielimy się wiedzą i newsami ze świata organizacji społecznych;