Prowadzenie uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów (UEPiK) sprawia Ci trudność? Wiele osób, które mają taki obowiązek, mierzy się z wyzwaniami, jakie niesie za sobą prawidłowe dokumentowanie przychodów i kosztów. Aby pomóc Ci uporządkować Twoje obowiązki i udoskonalić proces ewidencyjny, zapisz się na bezpłatny webinar, który odbędzie się 15 maja o godzinie 12.00.
Podczas tego spotkania online Marta Siatkowska, doświadczona managerka ds. finansów i administracji w Fundacji FaniMani, podzieli się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Marta zajmuje się prowadzeniem spraw administracyjnych i finansowych od 2014 roku, sporządza wnioski o dotacje oraz rozliczenia dla organizacji pożytku publicznego (OPP). Bazując na swoim doświadczeniu i licznych ewidencjach, które prowadzi w codziennej pracy, Marta wypracowała zestaw dobrych praktyk, którymi chętnie się podzieli. Te wskazówki sprawią, że prowadzenie UEPiK stanie się dla Ciebie prostsze i mniej stresujące.
Podczas webinaru poruszymy takie tematy jak:
🔹kluczowe zasady prowadzenia uproszczonej ewidencji, czyli o czym należy pamiętać,
🔹prawidłowe wypełnienie pliku zestawienie przychodów i kosztów (ZPiK), czyli co i gdzie wpisywać,
🔹praktyczne porady dotyczące zarządzania pozostałą dokumentacją dla UEPiK (przepływy finansowe, karta przychodów pracownika, wykaz środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych).
Marta udowodni, że odpowiednie podejście może znacząco ułatwić codzienne obowiązki związane z UEPiK.
Zapisz się i skorzystaj z dobrych praktyk. Webinar jest całkowicie bezpłatny, wystarczy się zapisać! Nie przegap okazji do zdobycia wiedzy z pierwszej ręki od eksperta w dziedzinie finansów i administracji.
Dołącz do nas:
🔹15 maja (środa)
🔹godzina 12.00
🔹spotkanie online
Zapisz się https://webinar.fanimani.pl/uekip
Czekamy na Ciebie! Skorzystaj z wiedzy eksperta i pokonaj wyzwania związane z prowadzeniem ewidencji.