Aktualności

Zastanawiasz się czasem, czy warto utrzymywać stronę swojej organizacji na Facebooku? To pytanie jest jak najbardziej uzasadnione, szczególnie że pojawiło się wiele innych platform społecznościowych, a niektórzy użytkownicy korzystają z kilku z nich równocześnie. Mimo to, według danych z bloga Invoca, w kwietniu Facebook mógł pochwalić się liczbą 2,99 miliarda aktywnych użytkowników, z których każdy odwiedza platformę średnio 8 razy dziennie.

W związku z tym warto rozważyć częstsze publikowanie treści, by przebić się przez liczne reklamy i inne posty i dotrzeć do serc naszych darczyńców. Częste publikowanie brzmi prosto, ale realizacja tego zadania może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę, że potrzeba na to znaleźć odpowiedni czas i zasoby.

Przyspiesz z terminarzem 

Sposobem na radzenie sobie z brakiem czasu może być… znalezienie tego czasu. To może wydawać się paradoksalne, ale aby efektywnie działać w mediach społecznościowych, masz zasadniczo dwie opcje: codziennie poświęcić na to kilka minut, albo raz w miesiącu zorganizować sobie jedną lub dwie godziny na zaplanowanie postów na cały nadchodzący miesiąc. Rozpowszechnione mity, że zaplanowane posty cieszą się mniejszym zasięgiem, należy zdecydowanie odrzucić. Kluczowe są jakość, oraz dobór odpowiedniego dnia i godziny publikacji.

Planowanie postów przynosi także dodatkowy bonus – umożliwia analizę poprzednich publikacji, ich zasięgów i reakcji odbiorców. Na tej podstawie można sprawdzić jakie treści angażują odbiorców i wzorować się na nich przy tworzeniu kolejnych.

Materiały FaniMani połączone z terminarzem na Facebooku

Inną metodą na efektywne planowanie postów jest wykorzystanie personalizowanych materiałów promocyjnych dostosowanych do potrzeb Twojej organizacji, dostępnych na stronie fanimani.pl/materialy. Możliwość publikowania i planowania postów na Facebooku bezpośrednio z tych materiałów to nowość, która może znacząco ułatwić pracę. Wystarczy, że raz w miesiącu zalogujesz się, aby przejrzeć dostępne zasoby i ustawić posty na nadchodzący miesiąc! 

Oszczędź czas i działaj efektywniej!

Dzięki tej opcji możesz w zaledwie godzinę zaplanować publikację postów na następne 30 dni. Możliwe jest zakołkowanie wszystkich dostępnych bezpłatnie postów z gotowych materiałów promocyjnych, takich jak:

  • posty związane z darowiznami od zakupów online,
  • podziękowania za darowizny,
  • posty zachęcające do przekazania 1,5% podatku,
  • oraz inne, które znajdziesz na stronie fanimani.pl/materialy.

Przed opublikowaniem masz również możliwość modyfikacji treści postów, co pozwala na ich lepsze dostosowanie do specyfiki i potrzeb Twojej organizacji.

Zaplanuj i zobacz w kalendarzu

Wszystkie zaplanowane posty są wyświetlane w kalendarzu Facebooka, co ułatwia ich zarządzanie i dokonywanie ewentualnych zmian. Korzystając z planera, łatwo możesz zidentyfikować dni, w których brakuje zaplanowanych publikacji, co pozwala na efektywne uzupełnienie harmonogramu i zaplanowanie postów na te wolne dni.

Jak zacząć?

Aby korzystać z funkcji publikowania postów na Facebooku, musisz najpierw połączyć swoje konto FaniMani ze stroną na Facebooku. Instrukcja krok po kroku dostępna jest w pomocy FaniMani albo pod linkiem fanimani.pl/publikowanie

Publikowanie postów jest proste!

Kliknij niebieski przycisk „Opublikuj na Facebooku”, który znajduje się obok zdjęcia w materiale promocyjnym. Następnie edytuj treść posta, wybierz stronę (fanpage), na której chcesz go opublikować i ustal termin publikacji – czy to natychmiast, czy w przyszłości. Po kliknięciu „Opublikuj na Facebooku”, system FaniMani połączy się z Facebookiem i zaplanuje lub opublikuje Twój post. Po otrzymaniu komunikatu potwierdzającego możesz kontynuować i przejść do publikacji kolejnego posta.

Dołącz do testów!

Funkcja publikowania postów na Facebooku jest obecnie w fazie testów. Jeśli chcesz wypróbować ją przed innymi, skontaktuj się z nami poprzez fanimani.pl/wiadomosc, aby dołączyć do grupy testowej.

Zacznij oszczędzać czas i zwiększaj zasięg swoich postów na Facebooku już teraz!

źródło: https://www.invoca.com/blog/facebook-advertising-statistics 





FaniMani pomaga organizacjom społecznym zbierać pieniądze. Więcej »



Zobacz również