2,5% wartości zakupów dla the organization of your choice
Aby mieć pewność, że Twoje wsparcie zostanie naliczone i trafi do organizacji stosuj się do następujących zasad:
Nieprzestrzeganie tych zasad może skutkować brakiem naliczenia wsparcia.
Koszty dostawy nie wliczają się do wartości zakupów.
2,5% wartości zakupów
OBI - wiodąca marka na europejskim rynku DIY (Do-It-Yourself).
Celem Obi jest bycie liderem sprzedaży DIY, innowatorem nadającym tempo całej branży. Wyznaczają standardy w zakresie asortymentu, formatów sklepów i doświadczeń zakupowych Klientów.
Pierwszy sklep OBI został otwarty w Niemczech w 1970 roku. Aktualnie marka OBI jest obecna w ponad 640 sklepach w całej Europie. Będąc liderem w Niemczech, jesteśmy marką wiodącą również w dziewięciu innych krajach europejskich: Włoszech, Austrii, Polsce, Szwajcarii, Słowenii, Słowacji, Czechach, Bośni i Hercegowinie oraz na Węgrzech. Dziś Grupa zatrudnia łącznie ponad 48 000 Pracowników. W 2021 r. firma OBI osiągnęła obroty w wysokości 8,7 mld euro.
W Polsce działa 61 marketów OBI zlokalizowanych w 41 miastach. Pierwszy z nich otwarto w 1998 r. w Tychach.
The fanimani.pl website has been run since 2014 by the FaniMani Foundation (OPP). Our mission is to support community organisations in raising funds for important causes. See all FaniMani tools for NGOs
Do you need help? go to fanimani.pl/pomoc