2,5% wartości zakupów dla wybranej przez Ciebie organizacji
Aby mieć pewność, że Twoje wsparcie zostanie naliczone i trafi do organizacji prosimy stosować się do następujących zasad:
Nieprzestrzeganie tych zasad może skutkować brakiem naliczenia wsparcia.
Koszty dostawy nie wliczają się do wartości zakupów.
2,5% wartości zakupów
W 1998 r. Grupa Inditex stworzyła sklep Bershka w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na nowy format zakupów skierowany do młodej, dynamicznej, wymagającej i śledzącej najnowsze trendy publiczności. W zaledwie dwa lata otworzyliśmy prawie 100 sklepów Bershka konsolidując wizerunek marki i staliśmy się punktem odniesienia dla wspomnianej, nowej publiczności. I ciągle się rozwijamy: po 21 latach działalności podsiadamy 1 107 sklepów na 79 rynkach (na 35 z nich oferujemy również sprzedaż online), które generują 8,6% przychodów grupy Inditex.
Nasi odbiorcy to odważne osoby znające najnowsze trendy panujące w modzie, muzyce, kulturze i nowych technologiach, które uzyskują powyższe informacje i stale komunikują się za pośrednictwem sieci społecznościowych.
Serwis fanimani.pl prowadzony jest od 2014 roku przez Fundację FaniMani (OPP). Naszą misją jest wspieranie organizacji społecznych w zbieraniu funduszy na ważne cele. Zobacz wszystkie narzędzia FaniMani dla NGO
Potrzebujesz pomocy? Wejdź na fanimani.pl/pomoc