2,5-3% wartości zakupów dla the organization of your choice

Aby mieć pewność, że Twoje wsparcie zostanie naliczone i trafi do organizacji stosuj się do następujących zasad:
Nieprzestrzeganie tych zasad może skutkować brakiem naliczenia wsparcia.
Koszty dostawy nie wliczają się do wartości zakupów.
3% wartości zakupów w kategorii Obuwie damskie, Męskie kurtki, płaszcze, swetry, kardigany i płaszcze
2,75% wartości zakupów w kategorii T-shirty, topy, body, koszule; dla wszystkich pozostałych kategorii
2,50% wartości zakupów w kategorii Torby i akcesoria
UWAGA! Bershka nie przyjmuje zgłoszeń.
W 1998 r. Grupa Inditex stworzyła sklep Bershka w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na nowy format zakupów skierowany do młodej, dynamicznej, wymagającej i śledzącej najnowsze trendy publiczności. W zaledwie dwa lata otworzyliśmy prawie 100 sklepów Bershka konsolidując wizerunek marki i staliśmy się punktem odniesienia dla wspomnianej, nowej publiczności. I ciągle się rozwijamy: po 21 latach działalności podsiadamy 1 107 sklepów na 79 rynkach (na 35 z nich oferujemy również sprzedaż online).
Nasi odbiorcy to odważne osoby znające najnowsze trendy panujące w modzie, muzyce, kulturze i nowych technologiach, które uzyskują powyższe informacje i stale komunikują się za pośrednictwem sieci społecznościowych.
The fanimani.pl website has been run since 2014 by the FaniMani Foundation (OPP). Our mission is to support community organisations in raising funds for important causes. See all FaniMani tools for NGOs
Do you need help? go to fanimani.pl/pomoc