Baza wiedzy / Narzędzia dla organizacji / Poradnik / Promocja non-profit w internecie

Inflacja na szczęście powoli wyhamowuje, drożyzna też nie jest już tak dotkliwa, jak jeszcze do niedawna, ale Polacy i Polki nadal starannie liczą każdą wydawaną złotówkę i szukają kreatywnych sposobów na oszczędzanie.

Jak mogą odnaleźć się w tym organizacje, które działają przede wszystkim dzięki środkom pozyskiwanym od darczyńców? Mogą pokazać, że doceniają zmyślność swoich wspierających, podsuwając im najbardziej oszczędny z możliwych sposobów na przekazywanie środków organizacjom czyniącym dobro: bezpłatne darowizny od zakupów online z FaniMani.pl.

Jak to działa?

Gdy ktoś robi zakupy z FaniMani, na mocy umowy między fundacją a sklepem średnio 2,5% wydanej kwoty trafia na konto wybranej organizacji. Kupujący nie dopłaca ani złotówki. To proste!  

Wznieść internetowe pomaganie na jeszcze wyższy poziom pomaga Przypominajka FaniMani. To wtyczka do przeglądarek, dzięki której już na etapie wyszukiwania można sprawdzić, który sklep oferuje zakupy z darowizną. Przypominajka pozwala też aktywować darowiznę jednym kliknięciem, a do tego wyświetla aktualne okazje i kody rabatowe dla danego sklepu lub serwisu.

Na czym polega efekt kuli śnieżnej?

Pewnie myślisz sobie: no dobrze, ale przecież 2,5% to zaledwie 25 zł z każdego wydanego tysiąca, a kto robi regularnie zakupy internetowe za tysiąc złotych?

Poczekaj!

Wśród partnerów FaniMani jest już ponad 1700 sklepów i serwisów internetowych – od niszowych manufaktur po gigantów w swojej branży. Dzięki temu bez większego wysiłku wszystkie zakupy online – od nowych butów aż po rezerwację wyjazdu na narty – można zrobić, przekazując darowiznę. Pozwala to na uzyskanie bardzo wielu darowizn. Nawet jeśli nie są wielkie, działa tutaj efekt kuli śnieżnej: drobne wpłaty składają się na większe kwoty. I większe, i większe, i większe…

Wystarczy spojrzeć na listę rekordzistów wspierania. Renata, korzystająca wówczas z FaniMani już od 93 miesięcy, przekazała z FaniMani łącznie blisko 38 tysięcy złotych (według danych z początku 2023 – prawdopodobnie więc ta kwota jest w tej chwili znacznie wyższa). Sławomir, w FaniMani od około dwóch lat, przekazał wspieranej organizacji łącznie ponad 8 tysięcy, co daje ponad 4 tysiące złotych rocznie. Znane powiedzenie o ziarnku do ziarnka zdecydowanie znajduje tutaj zastosowanie!

Jest tylko jeden haczyk: aby ten efekt zadziałał, darowizn powinno być dużo. W tym celu jak najwięcej osób musi dowiedzieć się o możliwości wspierania organizacji poprzez FaniMani.pl.  

Jak mówić wspierającym o FaniMani?

Przede wszystkim: często! Wykorzystaj swoje media społecznościowe, listy mailingowe, banery na www i inne kanały, aby regularnie przypominać o możliwości wspierania Twojej organizacji. FaniMani.pl dostarcza NGO darmowe materiały, które znacznie ułatwiają komunikację: gotowe szablony i grafiki do postów na Facebooka czy Instagram, a nawet wzory wiadomości do wysłania znajomym przez WhatsAppa.

Opowiadając o możliwości wspierania Twojej organizacji, warto podkreślać, że to oszczędny sposób na pomaganie. Nie tylko ze względu na to, że darowizny przekazywane są bez żadnych dodatkowych opłat, lecz także dlatego, że Przypominajka wyświetla informacje o promocjach, dzięki czemu pozwala upolować większe oszczędności.

Co masz do stracenia?

Nic! Dodanie organizacji do FaniMani i rozpoczęcie zbierania bezpłatnych darowizn od zakupów online zajmie Ci tylko parę minut, więc nie stracisz nawet czasu. Zarejestruj organizację, namów znajomych i wspierających do korzystania z FaniMani… i patrz, jak rośnie śnieżna kula wpłat!





FaniMani pomaga organizacjom społecznym zbierać pieniądze. Więcej »



Zobacz również