
Nikogo nie trzeba przekonywać, że podtrzymywanie komunikacji z ludźmi, dzięki którym Twoja organizacja może działać, jest nie tylko kluczowym zagadnieniem z zakresu PR-u, lecz także… kwestią dobrych manier.
Wiemy jednak, że czasem trudno jest wymyślić sposób, by zagadać. To prawie jak przy poznawaniu nowych osób: jaki temat do rozmowy wymyślić, by nie wyszło sztucznie i niezręcznie? Dzisiaj przychodzimy Wam z pomocą: oto aż 20 dobrych, wiarygodnych i bardzo pozytywnych powodów, by zagadać do darczyńców twojej organizacji!
- Bo są urodziny organizacji lub rocznica innego ważnego wydarzenia z jej historii.
- Bo są urodziny darczyńcy, o ile jest to znana ci informacja.
- Bo jest rocznica wpłaty darowizny przez darczyńcę.
- Bo klasyk small talku zawsze się sprawdza: ach, ta pogoda dzisiaj!
- Bo chcesz podzielić się swoimi uczuciami względem wydarzenia w organizacji: może czujesz radość, bo udało się osiągnąć ważny kamień milowy?
- Bo zbliża się ważny dla organizacji dzień i szkoda byłoby to przegapić.
- Bo dawno nie mówiliście po prostu “dziękuję”.
- Bo chcesz się pochwalić, że udało się osiągnąć coś, co było trudne i wymagające.
- Bo zastanawiasz się nad czymś i chcesz zapytać o opinię: w formie czy to otwartego pytania, czy ankiety.
- Bo potrzebujecie konkretnej pomocy. Jakiej?
- Bo dzisiaj jest wtorek (albo inny dzień tygodnia, każdy jest dobry!).
- Bo zastanawiasz się, czy to ma sens.
- Bo znalazłeś/-aś w archiwum organizacji zdjęcie z ciekawą historią.
- Bo chcesz się podzielić listą darczyńców z poprzedniego miesiąca.
- Bo zdarzyło się coś dobrego i chcesz podać to dobro dalej.
- Bo są zmiany w zespole: ktoś ciekawy dołączył, ktoś drogi udał się ku innym projektom.
- Bo mieliście inspirujące spotkanie: z innym darczyńcą, z inną organizacją, z podopiecznymi.
- Bo chcesz podzielić się swoimi refleksjami na temat tego, co cię niepokoi lub zastanawia: na przykład zmian w prawie, wydarzeń w kraju i na świecie, wypowiedzi znanej osoby.
- Bo pojawił się ważny artykuł na temat sprawy, którą zajmuje się twoja organizacja.
- Bo relacje są najważniejsze. Tylko tyle i aż tyle.
A jakie są Twoje wyjątkowe powody, by odezwać się do wspierających Twoją organizację? Czekamy na inspiracje w komentarzach!