Dlaczego darowizna od moich zakupów została anulowana?

Darowizna może zostać anulowana z takich powodów jak:

  • zwrot zamówienia w całości,
  • brak płatności za zamówienie/podpisaną umowę,
  • przejście do sklepu z innej strony niż fanimani.pl/rozszerzenie/aplikacja mobilna FaniMani

W tym ostatnim przypadku chodzi o sytuację, w której między kliknięciem Aktywuj Darowiznę, a złożeniem zamówienia np. odwiedzisz inną stronę z linkami do tego samego sklepu (np. kody rabatowe, cashback, reklama sklepu na innej stronie). W takim przypadku sklep internetowy może nie przypisać transakcji do FaniMani, ponieważ ostatnie kliknięcie przed złożeniem zamówienia nie pochodziło z FaniMani (strony fanimani.pl, rozszerzenia FaniMani albo Aplikacji Mobilnej FaniMani).

W takiej sytuacji w przeglądarce Aktywacja darowizny będzie „świecić na zielono” – Przypominajka FaniMani (rozszerzenie do przeglądarki) nie jest w stanie rozpoznać wszystkich sytuacji w którym przejście do sklepu internetowego nastąpiło z innego źródła niż FaniMani.

W rzadkich przypadkach darowizna może nie zostać naliczona (zostać anulowana) mimo informacji na stronie sklepu, że darowizna jest aktywna. Wynika to z ograniczeń technicznych rozszerzeń do przeglądarek.

Jeśli masz wątpliwości odnośnie anulowanej darowizny wypełnij formularz

Inne w kategorii Darowizny - statusy, kwoty, wypłata: