Przypominajka FaniMani powstała po to, aby ułatwić użytkownikom naszego serwisu pamiętanie o pomaganiu przy okazji zakupów online. Jest to rozszerzenie do przeglądarek Chrome, Firefox i Opera, które wyświetla informację o możliwości wsparcia wybranej wcześniej organizacji. Po kliknięciu w opcję “Aktywuj darowiznę” następuje automatyczne przejście przez stronę FaniMani.pl do wybranego sklepu. Po poprawnym przejściu na stronie sklepu wyświetla się po lewej stronie “dymek” z informacją o aktywnej darowiźnie. Oznacza to, że nastąpił przekilk – przekierowanie ze strony FaniMani.pl do sklepu.
Jednak niekiedy pomimo poprawnej aktywacji darowizny może ona nie naliczyć się. Dlaczego tak się dzieje? Przypominajka FaniMani nie śledzi działań jej użytkownika w internecie – pomaga tylko automatycznie i szybko aktywować darowiznę. Może zdarzyć się np. że po aktywacji darowizny wejdziesz na stronę z kodami rabatowymi, porównywarkę cen czy inną stronę internetową, z której przejdziesz lub zostaniesz przekierowany ponownie do sklepu. W takiej sytuacji darowizna może nie zostać naliczona, ponieważ ostatni przeklik do sklepu nie będzie pochodził ze strony FaniMani.pl, tylko od tego zewnętrznego serwisu. Przypominajka nie ma możliwości śledzenia takich działań użytkownika w sieci i nie zmienia statusu “Darowizna aktywna” na stronie sklepu.
Ważne zasady:
- korzystaj tylko z kodów rabatowych, które pochodzą ze strony fanimani.pl/okazje/
- nie korzystaj z porównywarek cenowych i pozostań na stronie partnera po przejściu przez FaniMani.pl (albo po kliknięciu Aktywuj Darowiznę w Przypominacje),
- FaniMani.pl musi być ostatnią stroną, z której przejdziesz do partnera (ostatnie kliknięcie do partnera musi pochodzić z FaniMani.pl lub z Przypominajki)
- jeśli korzystasz z rozwiązań typu AdBlock – zainstaluj Białą Listę FaniMani (nie wystarczy dodanie fanimani.pl do wyjątków AdBlock)
Zrobiłeś zakupy z darowizną, ale nie widzisz jej na swoim koncie?
Wypełnij formularz zgłoszenia, żebyśmy mogli wyjaśnić brakującą darowiznę ze sklepem.
Jeśli zrobiłeś zakupy w opisany powyżej sposób, a mimo to transakcja nie pojawiła się na koncie użytkownika w historii Twoich darowizn – wypełnij formularz.
Formularz można uzupełnić do 21 dni od zrobienia zakupów.