Obecność organizacji społecznych w internecie jest w dzisiejszych czasach niemal koniecznością, ułatwia to bowiem dotarcie do większej liczby darczyńców. Strona internetowa wcale nie musi być droga i można ją przygotować bez pomocy informatyka. Czytaj dalej »
Firma konsultingowa SIGWATCH, specjalizująca się m.in. w analizowaniu działalności organizacji pozarządowych, przygotowała w styczniu 2016 roku raport z zestawieniem najbardziej lubianych i znienawidzonych przez non-profit korporacji. Znalazły się w nim takie marki jak McDonald’s, Nestlé, Coca-Cola, Apple czy Tesco. Które z nich cieszą się dobrą opinią w świecie non-profit, a o których organizacje społeczne nie chcą nawet słyszeć? Czytaj dalej »
Centrum Misji i Ewangelizacji z Dzięgielowa działa w Polsce i za granicą na rzecz poprawy jakości życia dzieci, dorosłych, rodzin, pokrzywdzonych czy najuboższych. Czytaj dalej »
Internet zrewolucjonizował komunikację, stwarzając jednocześnie nieograniczone pole do popisu dla marketingowców. Sposobów na skuteczną promocję w Internecie jest wiele – dziś przedstawiamy te szczególnie warte polecenia dla organizacji społecznych. Czytaj dalej »
Fundacja Stworzenia Pana Smolenia została powołana w 2007 roku przez aktora kabaretowego – Bohdana Smolenia. Głównym celem Fundacji jest pomoc osobom niepełnosprawnym, przez prowadzenie dla nich zajęć hipoterapeutycznych. Czytaj dalej »
Internet daje wiele możliwości na promocję organizacji społecznych w internecie. Warto skorzystać z dostępnych narzędzi, które z pewnością ułatwią pracę i zaoszczędzą czas, dzięki automatyzacji działań. Czytaj dalej »
Rynek e-commerce stale się rozwija, a zakupy w sklepach internetowych robi w Polsce ponad 50 proc. internautów. Nic dziwnego, że właściciele e-sklepów szukają sposobów na zwiększanie zysków i docieranie do jak największego grona klientów. Okazuje się, że branża e-commerce bardzo dobrze odnajduje się też w działalności charytatywnej. Czytaj dalej »
Stowarzyszenie Walki z Rakiem Płuca zostało założone w 1994 roku przez grupę lekarzy, pielęgniarek oraz pacjentów, chcących pomóc chorym na raka płuc. Czytaj dalej »
Z roku na rok coraz więcej osób przekonuje się do wspierania działalności organizacji społecznych przez dawniej 1% a obecnie 1,5%. Szacuje się jednak, że 57% Polaków do tej pory nie korzysta z tej możliwości, rozliczając PIT. Przedstawiamy powody, dla których warto zmienić to przyzwyczajenie. Czytaj dalej »
Pomysł stworzenia w Wadowicach profesjonalnej placówki, zajmującej się opieką, edukacją i rewalidacją osób niepełnosprawnych istniał w głowie jego założycieli już od dawna. W ubiegłym roku zdecydowali się rozpocząć akcję “Buduj Razem z Nami”. Czytaj dalej »
Czas rozliczenia się z fiskusem to dobra okazja, żeby wesprzeć ważne społecznie cele. Przygotowaliśmy zatem praktyczny poradnik, dzięki któremu dowiesz się, jak poprawnie przekazać 1% i pomóc potrzebującym. Czytaj dalej »
Wspierać ważne społecznie cele i kampanie można już nie tylko w realu. Coraz większe pole do popisu dają aktywistom media społecznościowe. Sprawdzamy, które akcje charytatywne w 2015 roku przykuły uwagę internautów na dłużej. Czytaj dalej »
Dostaliśmy od Was wiele sygnałów, że wtyczka do przeglądarki Chrome, przypominająca o zakupach przez FaniMani.pl jest dla Was sporym ułatwieniem w codziennych zakupach. Wspominaliście też, że przydałyby się również rozszerzenia do innych przeglądarek i… nareszcie są! Czytaj dalej »