
Pojęcie ostatniego dzwonka chyba każdy z nas zna. Ostatni dzwonek, żeby coś zrobić, bo jeśli nie to… stracimy okazję, zmarnuje się dotychczasowa praca, będziemy musieli czekać na kolejną szansę. Takich ostatnich dzwonków w naszym życiu jest chyba mnóstwo tylko nie zawsze zdajemy sobie sprawę z ich konsekwencji.
Patrzenie na każde zadanie, które przed nami stoi, z perspektywy konsekwencji to sprawdzony pomysł – promowany chociażby przez Briana Tracy.
Ocenę ułatwia perspektywa czasu. Jakie znaczenie za rok będzie miało to co robię dzisiaj.
Jeśli nie zrobię tego teraz to…
- …za rok będę sobie pluła/ł w brodę, że tego nie zrobiłem,
- …za rok, gdy pieniądze będą potrzebne, będzie za późno,
- …następna okazja dopiero za rok
Dopiero za rok będzie kolejna tak wyjątkowa okazja, żeby…
- …kupić nowy telewizor albo komputer
- …kupić zegarek mężowi / biżute. żonie,
- …kupić prezent chrześniakowi.
Taka okazja na ważne zakupy zdarza się rzadko, dokładnie kilka razy w roku. Ale z jakiegoś powodu kumulacja następuje właśnie na Święta Bożego Narodzenia. Dla wielu osób, to nie tylko czas na prezenty, ale również na nabycie nowych sprzętów domowych – telewizora, sprzętu audio czy miksera.
Z tego świątecznego boomu już od wielu lat korzystają sklepy internetowe. Niektóre z nich 50% swojego rocznego obrotu robią właśnie przed Świętami! A to oznacza ostatni dzwonek, aby przy tej okazji… zebrać darowizny od zakupów. Zwłaszcza, że w tym czasie, ludzkie serca są bardziej otwarte na pomaganie. A podarowanie cząstki wydawanych pieniędzy może dodatkowo osłodzić te Świąteczne zakupy.
Przed nami najważniejsze dni w przedświątecznym handlu internetowym – Black Friday (24.11), Cyber Monday (27.11) oraz Dzień Darmowej Dostawy (5.12). Ale to nie koniec! Praktycznie do ostatniego tygodnia przed Świętami sklepy internetowe wysyłają paczki, a dla spóźnialskich – zostają jeszcze elektroniczne prezenty (vouchery, kupony) do kupienia nawet w dniu Wigilii.
Ostatni dzwonek, żeby z tej okazji do pozyskania darowizn skorzystać jest właśnie teraz. Nie jutro i nie pojutrze, tylko już dzisiaj. W ciągu pół godziny wraz przygotowanym przez nas kalendarzem możesz zaplanować Świąteczną kampanię z FaniMani.
Jakie narzędzia komunikacji wykorzystać?
Najlepiej te, w których czujecie się najlepiej! Facebook, Twitter, Instagram, ale też – organizowane przez Was wydarzenia czy też wysyłki maili do znajomych i Waszej bazy adresowej.
Co publikować?
Najlepiej gotowe materiały promocyjne, które przygotowaliśmy. Ale możesz też pobrać logo FaniMani i stworzyć coś swojego. Ważne, aby za każdym razem podawać link do Waszego profilu na FaniMani.pl – to tam zaczyna się przygoda Waszego wspierającego z FaniMani i Przypominajką.
Kiedy publikować?
Najlepsze terminy podajemy w specjalnym kalendarzu, który możesz też dodać do swojego, aby mieć te informacje zawsze pod ręką.
Oczywiście – zdaję sobie sprawę, że końcówka roku to czas kiedy jest wiele różnych rzeczy do zrobienia. Koniec roku to ostatni dzwonek nie tylko na działania z FaniMani.
Jednak dzięki kalendarzowi i gotowym materiałom – cała ta praca wokół FaniMani będzie łatwiejsza… i co najważniejsze – szybsza!
To ostatni dzwonek. Jutro będzie „po ptokach” 😉