Darowizny od zakupów online

Już we wtorek 15 grudnia rozpocznie się kolejna edycja facebookowego konkursu, w którym będzie można wygrać nawet 1000 zł darowizny dla wspieranej przez siebie organizacji pozarządowej.

1 grudnia świętowaliśmy dzień pomagania – #GivingTuesday. Z tej okazji Fundacja FaniMani.pl, lider ruchu Giving Tuesday w Polsce, przygotowała trzecią edycję konkursu, w którym będzie można nie tylko wygrać atrakcyjne nagrody dla swojej organizacji, ale też zachęcić innych do pomagania.

Z okazji Giving Tuesday ludzie na całym świecie dzielą się swoimi historiami o pomaganiu w ramach akcji #MyGivingStory.

Od wtorku 15 grudnia do poniedziałku 21 grudnia na Facebooku będzie trwał konkurs #MyGivingStory – Pokaż jak pomagasz. Nagrodę będzie mógł otrzymać każdy, kto pomaga — #GivingTuesday jest świętem pomagania! W Konkursie na uczestników czeka łącznie 10 nagród:

7 Nagród Dnia w postaci vouchera na zakupy oraz 3 Nagrody Główne — w postaci darowizny dla organizacji najczęściej wymienianej przez Uczestników Konkursu:

– za pierwsze miejsce 1000 zł,

– za drugie miejsce 800 zł,

– za trzecie miejsce 500 zł.

#GivingTuesday to inicjatywa społeczna, prowadzona z wykorzystaniem nieograniczonej mocy przekazywania informacji, jaką daje Internet. Ma ona na celu wzmacnianie postawy dzielenia się wśród społeczeństw na całym świecie. Dzięki niej każdy wtorek może stać się “dobrym wtorkiem” poprzez nasze zaangażowanie w problemy społeczne i dzielenie się tym, co możemy dać od siebie.

Inicjatywa miała swój początek w 1874 roku w Nowym Jorku, gdzie na 92 ulicy regularnie odbywały się wydarzenia poświęcone dzieleniu się i hojności. #GivingTuesday jako ruch oparty o social media oficjalnie pojawił się w 2012 w Nowym Jorku z inicjatywy organizacji 92Y oraz przy współpracy Fundacji Narodów Zjednoczonych. Polska dołączyła do tego ogólnoświatowego ruchu w 2018 roku a jego lokalnym liderem została Fundacja FaniMani, która prowadzi serwis FaniMani.pl

Obecnie #GivingTuesday łączy ze sobą: 150 krajów, ponad 300 mln dolarów dokonanych wpłat online i 21.7 mld wyświetleń w social media. #GivingTuesday w USA obchodzone jest tylko 1 dzień w roku, w Indiach i Meksyku jest to 1 tydzień w roku. W Polsce chcemy, aby to był każdy wtorek.

Ideą #GivingTuesday jest dawanie i dzielenie się, nie tylko środkami finansowymi, ale również wartościami niematerialnymi, takimi jak zaangażowanie, wiedza, doświadczenie, umiejętności czy poświęcony komuś czas. Mogą to być również nowoczesne środki, jak choćby zasięg naszego własnego profilu w social media. W #GivingTuesday wierzymy, że niezależnie od zasobności portfela, każdego z nas stać na dzielenie się i zawsze mamy coś, co możemy podarować drugiemu człowiekowi. Jedyne, co nas ogranicza w pomaganiu, to nasza własna wyobraźnia.

 

Dowiedz się więcej o konkursie: https://givingtuesdaypl.org/mygivingstory/

Poznaj FaniMani.pl: https://www.facebook.com/faniManifaniMani

Dołącz do wydarzenia konkursowego: https://www.facebook.com/events/241663107478370





FaniMani pomaga organizacjom społecznym zbierać pieniądze. Więcej »



Zobacz również