
Przełom listopada i grudnia to od kilku lat gorący, promocyjny, zakupowy czas – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Atrakcyjne rabaty sprawiają, że konsumenci chętniej wydają pieniądze – kupując rzeczy przydatne na co dzień, drobne przyjemności czy prezenty świąteczne. Black Week – bo to o nim mowa – to także szansa dla organizacji pozarządowych zarejestrowanych w serwisie FaniMani.pl na zwiększenie ilości i wartości darowizn. Czekając na okazje w ulubionych sklepach, często w tym okresie dokonujemy skumulowanych zakupów, wydając więcej pieniędzy, a to z kolei – dzięki aktywacji darowizny od zakupów online może przełożyć się na wsparcie wybranej organizacji.
Fundacja Serce Dziecka w tym jednym tygodniu w roku zbiera naprawdę spore kwoty i w tym webinarze podzieli się swoimi sposobami. Marta Bąkowska-Pyza jako koordynator ds. fundraisingu opowie o tym, gdzie leży sekret dobrej komunikacji ze Wspierającymi i Darczyńcami i podpowie, jak ich motywować do wspierania organizacji przy okazji zakupów online. Marta podzieli się swoim 20-letnim doświadczeniu w pracy dla NGO przy zarządzaniu projektami, tworzeniu kampanii fundraisingowo-marketingowych, czy wdrażaniu nowych narzędzi do pozyskiwania funduszy.
Zapisz się na webinar organizowany przez Fundację FaniMani i dowiedz się:
- jakie są dobre praktyki, pozwalające na zebranie pieniędzy z darowizn od zakupów online,
- jak skutecznie komunikować się z osobami wspierającymi Twoją organizację,
- dlaczego warto zintensyfikować działania jeszcze przed Black Week.
Kiedy? 30 października (środa)
O której? 12:00
Gdzie? Online
To tylko godzina Twojego czasu, a spora dawka wskazówek, inspiracji i motywacji, którą możesz przełożyć na większe darowizny.
Dołącz do nas – zapisz się: https://webinar.fanimani.pl/black-week
