Baza wiedzy

Dzisiejszy temat to dobre praktyki, czyli przegląd działań organizacji, które zebrały już sporo pieniędzy, bo od 12 tys. do ponad 100 tys. zł. w darowiznach od zakupów – co one takiego robią, że tyle zbierają. Teraz co kwartał odbierają kilka, a nawet kilkanaście tysięcy złotych z darowizn od zakupów.

Jeśli będziecie mieć jakieś pytanie, które Was interesują lub będziecie je chcieli poruszyć na webinarze albo chcielibyście, abym coś pokazał ze statystyk to dajcie znać. Chętnie odpowiem na różne pytania i przygotuję jakiś webinar tematyczny. Będę też szukał osoby z takiej organizacji, która z Fani Mani korzysta już od dłuższego czasu, aby zrobić z nią wywiad. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny, aby podzielić się swoją wiedzą.

Dobre praktyki, czyli jak oni to robią

Przyjrzeliśmy się temu, co robią organizacje, które zbierają na Fani Mani i zebrały już takie kwoty i chcemy się podzielić z Wami tym co robią, co widzimy, że działa. Przedstawimy to, co doprowadziło ich do etapu, w którym w chwili obecnej już nie tak intensywnie promują Fani Mani, a cały czas korzystają z tego, że kiedyś zrobili sporo dobrej pracy wokół budowania grona wspierających na Fani Mani.

Analiza ruchu na profile organizacji na FaniMani.pl

 

Przeanalizowaliśmy miejsce, z którego zaczyna się przygoda Waszego wspierającego, czyli przygoda z Fani Mani i pomaganiem przy okazji zakupów w internecie. Tym miejscem są profile organizacji. Czyli co dzieje się na tych profilach organizacji, a właściwie skąd bierze się ruch na profilach organizacji właśnie tych organizacji, które zbierają te konkretne środki. Dlaczego to miejsce? Dlaczego mówimy o profilach organizacji? Dlatego, że to jest miejsce, gdzie użytkownik najczęściej wchodzi, instaluje Przypominajkę i więcej już na ten profil nie trafia, bo nie musi. Później cała jego działalność sprowadza się do tego, że klika „aktywuj darowiznę” w momencie, kiedy jest już na stronie sklepu. Kluczowe jest to, aby ten użytkownik wcześniej tam trafił, zapoznał się z ideą, narzędziem Przypominajki i po prostu ją zainstalował po to, aby dołączyć do grona Waszych wspierających. 

To co jest istotne – użytkownik trafia tam raz i po instalacji Przypominajki każde jego zakupy to jest darowizna dla was.

Analiza ostatnich 12 miesięcy

Przeanalizowaliśmy ostatnie 12 miesięcy tego ruchu na wybrane profile organizacji i jakie niesie to za sobą konsekwencje. Tak jak widać na ekranie, wykres tego ruchu poza kilkoma pikami generalnie jest płaski. Niektóre z tych organizacji, które wzięliśmy pod lupę obecnie robią niewiele, bo dalej niż rok, 18 miesięcy, czy dwa lata temu zrobili mnóstwo pracy wokół promowania tej formy pomagania i mają już takie grono wspierających, że w tej chwili już przypominają się bardzo rzadko i na dobrą sprawę nie muszą po prostu tego robić.

Źródła ruchu na profile organizacji, czyli skąd użytkownicy trafiają

Tak skategoryzowaliśmy główne trzy grupy źródła ruchu na profile organizacji. Głównie to są social media, Facebook stanowił tutaj od 33 do 72% ruchu ze wszystkich kanałów socialowych.

Tam gdzie na przykład organizacja miała 33% ruchu z social mediów – czyli ten najmniejszy procent – tam było dużo tzw. Directu albo emaila. Czym się różni ten ruch directowy? Ruch directowy jest taki, kiedy ktoś po prostu wpisuje adres profilu “z ręki”, czyli otwiera przeglądarkę, dostał informację, że ma wejść np. na fanimani.pl/fundacjax, wpisuje ten adres w przeglądarce i wchodzi na stronę. To się oczywiście zdarza rzadko. Częściej użytkownik wyszukuje organizację działającą z FaniMani.pl, ale w wyszukiwarce Google, czyli wpisuje nazwę organizacji plus Fani Mani i trafia na profil organizacji.

Te organizacje, które miały 72% ruchu z social mediów to tak naprawdę było ich główne, a może nawet jedyne źródło, z którego kierowały one do swojego profilu na FaniMani.pl. Uzupełnieniem jest właśnie ten ruch Direct oraz wyszukiwania w Google.

Druga kategoria to strona organizacji, czyli 2,79-28% trafiało na wybrane profile ze stron organizacji. Ja za chwilę pokażę przykłady takich informacji na stronach organizacji. To o czym należy pamiętać to to, że jeśli zamieścicie informację o Fani Mani na Waszej stronie to jest wtedy dodatkowe potwierdzenie, dla kogoś kto Was wspiera, bo wiadomo, że Waszą stroną to Wy zarządzacie. Oczywiście nie wszystkie organizacje mają swoją stronę internetową i sobie radzą. W gronie tych organizacji, które analizowaliśmy też była organizacja, która zbiera mnóstwo pieniędzy na Fani Mani, a nie ma własnej strony – jest to potwierdzenie, że można!

Pozostały ruch, który się pojawiał to są media i PR, czyli np. wysłane artykuły do gazet oraz emaile, czyli widać, że ktoś wszedł na profil organizacji po tym, jak dostał linka mailem.

Jakie organizacje wzięliśmy pod lupę

Clue tej formy pomagania to liczba wspierających. Pierwsze dwie organizacje: Fundacja Avalon i Fundacja MATIO – ich profile organizacji na Fani Mani zawierają też profile podopiecznych, dlatego liczba wspierających te organizacje nie jest jednoznaczna z tym, ile osób z danej organizacji korzysta. Te dwie organizacje mają po prostu swoich podopiecznych. Pokażę jak to wygląda na ekranie, wejdźmy sobie na profil Fundacji Avalon na FaniMani.pl i widzimy 807 wspierających – i to jest liczba osób, która wspiera konkretnie tą organizację. Pod spodem mamy podopiecznych:

Czyli jeśli macie taką sytuację, że macie podopiecznych lub projekty i chcecie na Fani Mani zbierać na jakiś konkretny projekt lub podopiecznego to też jest taka możliwość.  Z tego co widzimy, z naszego doświadczenia sprawdza się w przypadku podopiecznych organizacji. 

Analogicznie jest w przypadku MATIO, też mają swoją listę podopiecznych i każdy ma swój profil, dzięki czemu każdy może kierować ruch na swój profil na Fani Mani. Stąd też te ilości na slajdzie: 800+ wspierających oraz 60+ wspierających. Tych dodatkowych wspierających na profilach podopiecznych powiem szczerze, że nie sprawdzaliśmy, bo z jednej strony są to duże liczby, ale z drugiej strony czasami jeden podopieczny ma 10 wspierających, ale intensywnie działających podczas zakupów w internecie – i to właśnie robi przysłowiową robotę.

Wróćmy do slajdu. Zobaczmy ile wspierających mają kolejne organizacje. Szare, bure i łaciate (facebook: Powszechna Sterylizacja) – to jest organizacja, która nie ma swojej strony internetowej, ma tylko i wyłącznie profil na Facebooku, ale oni działają z nami już 4 lata, może nawet 5 lat. Liczba wspierających – to jest właśnie coś, co robi tak naprawdę najwięcej pracy, ale też pamiętajcie o tym, że to nie jest coś co zrobi się od razu. Oni do tej liczby 485 wspierających przy okazji zakupów doszli z czasem. To trwało kilka miesięcy, a nawet i do roku zanim ta pula wspierających była na tyle konkretna, że stanowiła spory procent w budżecie organizacji.

Jak też spojrzycie Grupa Ratuj mają 52 wspierających, ale oni od niedawna działają. Fundacja dla Zwierząt „Koci Pazur” – w maju będą 3 lata odkąd zaczęli korzystać z Fani Mani i mają niecały 300 wspierających. Towarzystwo Oświatowe Mileszki „TOM” – to jest dosyć specyficzny przypadek, stowarzyszenie działa przy szkole publicznej, mają niewielu wspierających, ale bardzo intensywnie wspierających. Oni działają z nami już 3 lata.

Pojawiło się pytanie: czy to są liczby dotyczące tylko osób? Tak to jest liczba zarejestrowanych na Fani Mani osób, które mają tą organizację zarejestrowaną i ok. 95% korzysta z Przypominajki.

Darowizny dla jednej z fundacji – analiza 

Spójrzmy na kolejny slajd. To jest wyjęta informacja z naszego systemu, jak się rozkładały darowizny dla jednej z organizacji, która z nami pracuje. To jest wykres wg agregacji miesięcznej, czyli każde załamanie, każda pozycja to jest dany miesiąc. I tak tutaj organizacja zaczęła od niecałych 150 zł, ale już po trzech miesiącach miała już 800 zł darowizn za dany miesiąc, czyli po kwartale mieli już ok. 1,5 tysiąca zł. Widać też z wykresu, że to zależy też od zakupów, czyli mamy czerwiec i lipiec, który był słaby, zaczynał się potem sierpień, wrzesień, a końcówka roku już jest dużo lepsza. Tak jak sobie spojrzycie, od kwietnia 2019 ta tendencja jest zdecydowanie wzrostowa.

 Fundacja “Szare bure i łaciate”

Teraz przykład wspomnianej już organizacji, która nie ma strony internetowej, czyli Fundacja „Szare, bure i łaciate”. Prowadzą oni facebook o nazwie Powszechna Sterylizacja.  Tak wyglądał ruch na ich profil organizacji przez ostatnie 12 miesięcy. Tak na dobrą sprawę to jest tak naprawdę płaski wykres, ten najwyższy punkt to jest ok. 250 osób – czyli tego jednego dnia na ich profil na FaniMani.pl weszło 250 osób, później widać, że przez kilka kolejnych dni ten ruch się utrzymywał. Czyli efekt jest taki, że post został wrzucony, ale potem nadal był udostępniany, przez co ten ruch się utrzymywał. Tutaj jak widzicie na slajdzie mamy kolumnę „pełna strona edytująca” i tak: m.facebook jest to aplikacja mobilna Facebooka, Google, czyli wyszukiwarka, a także ruch z rozszerzenia, czyli ktoś zainstalował Przypominajkę i przy pomocy Przypominajki wszedł na profil organizacji.

 Przykład posta “Szare, bure i łaciate”

Wróćmy do postu, to jest właśnie ten post, który wywołał taką ogromną ilość ruchu. No i właśnie ten post mówił o tym, że oni nie mają już kasy, nie są w stanie nic więcej zrobić i jeśli nie będą mieć żadnego wsparcia to kończą działalność. Nie życzę oczywiście nikomu, aby musiał wrzucał takiego posta, ale jego skuteczność była bardzo duża. 

Jak widzicie tu jest 10 tys. osób lubiących ten profil i tak naprawdę to nie jest jakaś duża ilość. Są profile, które mają po 100 tys., a generują mniejsze zasięgi. Zobaczcie, że ten post był 444 razy udostępniony. Co ciekawe, link do FaniMani.pl to jest jedyny link w tym poście, ale Fani Mani jest wymienione jako jedna z trzech opcji na wsparcie tej organizacji: jest podany numer konta, PayPal oraz kupuj z Powszechną Sterylizacją – nic więcej nie jest wymienione. Czyli mamy posta, w którym jest na początku historia, co się dzieje, co się stało, jak wygląda sytuacja – i to jest bardzo emocjonalnie napisane – dodatkowo trzy opcje na wsparcie organizacji. To właśnie wywołało bardzo dużą liczbę udostępnień. 

Nie byłem w stanie przeanalizować jednej rzeczy, która mnie zastanawia, a niestety nie mam dostępu do wszystkich grup na Facebooku, w których ten post mógł się pojawić, a spodziewam się, że ten post był też udostępniony również na takich grupach. Grupy na Facebooku mają to do siebie, że tam o wiele więcej osób jest aktywnych i dużo więcej osób widzi posty w danej grupie. Czyli jeśli porównujecie posty na Waszych prywatnych kontach lub organizacji, a puszczonych z grup to posty z grup statystycznie częściej się pojawiają – wg informacji, o których wiemy o algorytmie Facebooka.

Na co bym jeszcze zwrócił uwagę – fundacja zastosowała dość oryginalną grafikę. Z jednej strony jest niestandardowa, z drugiej hasło zwraca uwagę i też spina się z grafiką. Jest to też jeden z ważnych elementów komunikacji wizualnej. Dodatkowo Fani Mani jest wymienione, jako jedna z opcji, więc nie jest tak, że posty mówiące tylko o Fani Mani są najlepsze. Często dobra historia poparta informacją o tym, jak można wspierać organizację robi większy zasięg niż posty krótkie, jednotematyczne. Takich przykładów podczas webinaru będzie więcej.

Przykład posta Fundacji Koci Pazur

Fundacja Koci Pazur to kolejny przykład posta. Tutaj zwracam uwagę, że liczba udostępnień nie jest aż tak duża, ale jest to dosyć „świeży” post, bo z 2 kwietnia. Tu jest akurat wykorzystany marketing chwili – real time marketing, czyli coś co jest aktualne dzisiaj, ale nie będzie aktualne za kilka dni. Kampania, o której Wam pisałem – pewnie otrzymaliście informację – kampania „Nie musisz zachowywać odstępów” informuje o tym, że wśród partnerów jest już 1111 sklepów, ale też nawiązuje do obecnej sytuacji, gdzie wychodząc do sklepu na zakupy mamy przykaz zachowania odstępu, a w internecie tych odstępów nie ma, więc możemy czuć się bezpiecznie, a przy okazji wspierać organizację.

Stowarzyszenie Oświatowe “TOM”

Kolejny przykład – Stowarzyszenie Oświatowe “TOM”. Oni też już są z nami jakiś czas. Jak widzicie na swojej stronie mają informację ze starym logo Fani Mani, ale ta informacja cały czas się sprawdza. To jest zamieszczone na ich głównej stronie, czyli jak się wchodzi na stronę tej szkoły – bo tak naprawdę to jest strona szkoły – można wejść na podstornę stowarzyszenia – a to jest jedna z 2-3 informacji od góry, która jest widoczna w formie takiego banera. 

I na to chciałem zwrócić uwagę, bo obraz to tysiąc słów. W materiałach promocyjnych znajdziecie takie materiały, które mogą Wam pomóc. Już pokazuję te materiały:

W tych materiałach macie zarówno logo Fani Mani, jeśli chcecie je pobrać i wykorzystać na Waszych materiałach lub w jakiś inny sposób. Z drugiej strony znajdziecie też kategorię na stronę internetową i tu są właśnie banery w różnych formatach. Jeśli je pobierzecie to są trzy wersje tego samego baneru. Możecie go więc umieścić na waszej stronie, jako forma informacji wizualnej o tym, że można was wspierać przez Fani Mani. Obraz się dużo lepiej klika niż sama treść. 

Działania Fundacji Avalon

Idziemy dalej – Fundacja Avalon – przeanalizowaliśmy ruch na profil tej fundacji. Te wszystkie piki, które widzicie to – co ciekawe – nie jest ruch na główny profil, ale to jest ruch wygenerowany przez podopiecznych. Czyli to podopieczni wrzucili posty na swojego Facebooka, czy w inne miejsce wrzucili informację. 

Dodatkowo Fundacja Avalon uruchomiła taką opcję, że przy każdym podopiecznym przedstawia różne opcje wsparcia, w tym jest także pomoc z Fani Mani. Czyli ktoś ze strony podopiecznego może przejść do profilu tego podopiecznego na FaniMani.pl i zacząć go wspierać przy okazji zakupów. 

Jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany tą funkcjonalnością to my mamy udostępnione API dla organizacji i można technologicznie połączyć wasze systemy z FaniMani.pl. Na przykład dodając podopiecznego w waszym systemie on automatycznie doda się na FaniMani.pl i taki link będzie automatycznie na profilu podopiecznego. Technologicznie mamy to już przećwiczone, gdybyście chcieli coś takiego u siebie zastosować to po prostu dajcie znać. Albo po prostu wyszukajcie w Google: dokumentacja API Fani Mani. Myślę, że traficie od razu na stronę, gdzie jest opis tej funkcjonalności. 

Co jest jeszcze ważne – użytkownik wchodzi na profil waszej organizacji i w momencie, gdy zainstaluje Przypominajkę, waszą organizację już ma wybraną. Nie musi wykonywać żadnych działań typu: wybierz organizację. Dlatego też zachęcam, abyście promowali wejście na profil waszej organizacji, bo tam jest wszystko. Ten proces wyboru organizacji odbywa się tak naprawdę w momencie przejścia do Przypominajki. Czyli użytkownik po wejściu na wasz profil instaluje Przypominajkę i on domyślnie ma zapisaną waszą organizację do wspierania. Od tego momentu cały czas – dopóki z jakiegoś powodu nie zmieni organizacji – będzie widział w Przypominajce waszą organizację. 

Stawiamy na łapy

Kolejny przykład organizacji, którą chciałem Wam pokazać to Stawiamy na łapy. Tutaj mamy widoczny tylko ruch facebookowy. Na slajdzie widzimy, ile ruchu było w ciągu roku, który “przyszedł” z Facebooka. Te mniejsze “wieżyczki z ruchem” w grudniu 2019 to jest ok 30 użytkowników. Pojawia się to dosyć regularnie. Muszę przyznać, że grudzień 2019 na generowanie ruchu na FaniMani.pl to jest późno, dlatego, że boom zakupów internetowych zaczyna się mniej więcej od października. W ostatnich trzech miesiącach roku sklepy internetowe robią najwięcej obrotów. Oczywiście w tym roku będzie to pewnie wyglądało trochę inaczej, ale myślę, że w dużej mierze będzie się to pokrywać z tymi statystykami. Dlatego też, takim ważnym okresem, kiedy trzeba zintensyfikować działania dotyczące promocji właśnie tej formy wspierania was to jest wrzesień i październik – zanim się zacznie boom przedświątecznych zakupów internetowych. A tych okazji zakupów jest trochę – Mikołajki, Black Friday, Cyber Monday, dlatego ja też zachęcam do tego, aby nad pozyskaniem wspierających pracować cały czas, ale ten okres wrzesień-październik są kluczowe, po to aby w momencie gdy ten gorący okres się rozpocznie wasi wspierający mieli już Przypominajkę zainstalowaną. 

Post Stawiamy na łapy

Teraz spójrzmy na post sprzed 4 tygodni. Oczywiście ten post ma bardzo dużo udostępnień. Ten post mówi, że mają 399 wspierających na FaniMani.pl. Tak jak kiedyś popularne było pisanie, że mamy 9999 obserwujących na Facebooku i pytanie kto będzie tym 10000. I to jest analogicznie napisany post. 

Tę liczbę możecie sprawdzić wchodząc na profil waszej organizacji na FaniMani.pl – ta informacja będzie widoczna powyżej 3 wspierających. Taką informację możecie wykorzystać, aby skonstruować posta u siebie. To jest mechanizm, który bardzo dobrze działa – niewiele nam brakuje i kilka osób może zrobić różnicę. Dodatkowo jak spojrzycie na komentarze to użytkowniczka wysłała link do rejestracji, dzięki któremu organizacja dostanie dodatkowe 5 zł. Ten post zaktywizował też użytkowników, jak widać 41 udostępnień, więc informacja poszła dalej w świat. 

Link do zapraszania

Zatrzymajmy się chwilę przy linku do zapraszania. Jak najbardziej możecie go używać. Jak widać na ekranie, wystarczy kliknąć w Skopiuj link. Każdy z Waszych wspierających także takiego linka może pobrać i udostępnić go np. na Facebooku. Znajdziecie go w Panelu Użytkownika i każdy z was może zaprosić swoich znajomych. Co jest ważne – jeśli znajomi się zarejestrują to będą oni na liście “Twoi znajomi”. 

Jeśli chodzi o liczbę udostępnień posta to być może organizacja Stawiamy łapy dodatkowo go promowała lub po prostu wysłali wiadomość do kilku znajomych, jedni udostępnili post, inni polajkowali lub skomentowali. Co jest istotne – zaangażowanie wokół danego posta też buduje jego zasięg. Konstruując posta myślcie też o tym, jak w tym poście możecie zaangażować swoich wspierających. Może być tak, że nie będzie dużo treści w poście, ale zaangażujecie waszych wspierających w tego posta i to będzie budowało zasięg. 

Link do profilu organizacji

Teraz w ramach podsumowania chciałbym wskazać działanie, które zauważyłem u kilku organizacji. Na przykład Szare bure i łaciate w każdym poście, który publikują, nieważne na jaki temat, dodają link do profilu na FaniMani.pl. Mają oddzieloną treść posta i dodatkowo informacja: Możesz wspierać nas. Takie działanie zauważyłem też u kilku organizacji, że powtarzają informację przy różnych okazjach. 

Z drugiej strony organizacje też korzystają z naszych materiałów i wrzucają filmy, czy grafiki i publikują posty informujące tylko o Fani Mani, a czasami jest tak, że zamieszczają tylko linka. 

Kolejna kwestia – informacja na stronie. To się zdarzało dużo rzadziej, ale jest na tyle istotne, że jeśli ktoś zobaczy informację na Facebooku lub u swojego znajomego, że można was wspierać i potem trafi na waszą stronę to tam warto, żeby miał potwierdzenie, że tak właśnie jest. 

Rodzaje angażujących postów

Rodzaje postów, w których można zamieścić informację, że Fani Mani jest jedną z opcji wspierania organizacji to są posty np. pod tytułem “potrzebujemy wsparcia”, kiedy na przykład robicie zbiórkę, szukacie pieniędzy na jakiś cel i mówicie, że można was wesprzeć w dany sposób. Wtedy po prostu jako jedna z opcji możecie dać linka do FaniMani.pl. Jedni wpłacą darowiznę, inni klikną w link. 

Drugi rodzaj postów to “dzieje się”. To są posty, które mają duże zaangażowanie i pewnie większość z was o tym wie i tak robicie. Może to być proste zdjęcie tego, co się u was dzieje. W takich postach też można dodać informację o różnych formach wspierania was. 

“Dziękujemy (to działa)” to są takie posty, które publikujemy zwłaszcza wtedy kiedy otrzymujecie darowizny – to jest bardzo dobry moment, choć możecie też to robić częściej. Możecie napisać, że dziękujecie za wsparcie na różne sposoby, że dostajecie darowizny, upominki, jesteście wspierani na FaniMani.pl. Post z podziękowaniem razem z linkiem do waszego profilu na FaniMani.pl też może być taką formą przekazania tej informacji. 

Posty “ jest taka okazja” to są te, które my promujemy w materiałach dla organizacji na fanimani.pl/materialy i są one związane z jakąś okazją zakupową, która się zbliża. 

Ostatnio zauważyłem, że grupy facebookowe, które są na NGO – czyli grupy związane z organizacjami społecznymi – są o wiele bardziej angażujące. Coraz częściej tworzą się grupy, gdzie jest wąskie grono osób zainteresowanych danym tematem. I to mogą być też miejsca, do których wy z waszą działalnością możecie trafić. Czyli jeśli zajmujecie się szeroko pojętą niepełnosprawnością albo jakąś konkretną niepełnosprawnością to grupa osób, która zajmuje się np. osobami poruszającymi się na wózku bądź osobami z konkretną niepełnosprawnością może być dla was ciekawą grupą do waszego zaangażowania w social mediach. Czyli niekoniecznie posty na waszym fanpage’u, ale też wasza aktywność w formie postów na konkretnych grupach na Facebooku są bardzo istotne. 

Druga rzecz to zaangażowanie użytkowników, tak jak w tym jednym poście, który widzieliście, gdzie jedna z osób sama z siebie w komentarzu dodała link do zaproszenie – jak ktoś się zarejestruje z tego linka to dodatkowe 5 zł trafi do organizacji. Tak samo wy możecie zaprosić użytkowników. Zanim wrzucicie posta, na początku możecie porozmawiać, czy napisać do kilku osób, które wiecie, że was wspierają przy pomocy Fani Mani i poinformować o tym, że planujecie napisać posta i macie prośbę o wrzucenie komentarza, czy jakieś inne zaangażowanie. Spróbujcie to zrobić u siebie. 

Materiały dla organizacji

Na koniec oczywiście przypominam o zakładce materiały na FaniMani.pl, gdzie znajdziecie materiały, które są na czasie. W materiałach znajdziecie kategorie miesięcy i tam są te grafiki, które polecamy do publikacji w danym okresie. W kategorii Kampanie promocyjne jest też film oraz grafika do pobrania pt. W internecie nie musisz zachowywać odstępów. 

Podsumowanie

Tak jak w zbiórkach online – aby zebrać milion złotych potrzeba jest mnóstwo wpłat wielu osób – tak w przypadku FaniMani kluczem do sukcesu jest zebranie wokół organizacji dużej liczby osób, które będą miały zainstalowaną Przypominajkę FaniMani i będę wspierać organizację przy okazji zakupów online. Zadziała efekt kuli śnieżnej – sami się przekonacie! Efekt nie przyjdzie od razu, ale na FaniMani jest już mnóstwo organizacji, które co kwartał odbierają od kilku do nawet kilkudziesięciu złotych z darowizn od zakupów online.

Pamiętajcie, że jeśli macie jakieś pytania to możecie je wysyłać na info@fanimani.pl

 

 

 





FaniMani pomaga organizacjom społecznym zbierać pieniądze. Więcej »



Zobacz również